Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mindim schreef:jasz schreef:maar is dan je inschattingsvermogen beter?
het is duidelijk voorzichtiger, maar daarmee in mijn ogen niet beter.
en is het dan je inschattingsvermogen dat je tegen houdt, of is het je eigen angst en onzekerheid. het hoeft helemaal niet je inschattingsvermogen te zijn natuurlijk.
ik denk dat het vooral met angst te maken heeft, die angst bouwen de meeste mensen steeds meer op naarmate ze ouder worden. omdat ze dan meer vinden dat ze dan ergens voor moeten leven denk ik, vaak voor gezin, kind, baan. er wordt dan overal meer bij stil gestaan, maar ik vind niet dat je inschattingsvermogen daarmee ook beter wort.
Juist dat stil staan bij dingen en het gevaar van dingen in zien en het daarom laten, is inschattingsvermogen
De afweging maken of het juist wel goed is om te doen of niet, kunnen inschatten of er gevolgen aan hangen en wat de gevolgen kunnen zijn en of die gevolgen dusdanig zijn om het te laten of niet.
, ze staan aan huis 1 en bijna 2 jaar kei en kei braaf de oudste heeft even in de opfok gestaan en had een opvoed cursus nodig toen hij terug kwam