Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nu rij ik wel iedere dag en vaak nog 2 paarden op een dag, kan me voorstellen dat je deze uitgaven niet doet voor een wekelijkse les op de manege..

)
Dobbelicious schreef:Ik snap niet dat mensen hun gewone kleding naar de paarden dragen en later weer gewoon naar school/werk. De lucht die erin zit na een bezoekje aan de paarden is er bij mij met een keer wassen niet uit te krijgen...

listiglistje schreef:Geryon schreef:Maar je laarzen en tuig maken de set niet bepaald meer goedkoop![]()
Knap paard trouwens
Laarzen waren 340 euro (crocolakkers op maat gemaakt)
Hoofdstel 80 euro
Zadel was wel 2700 maar daar bespaar ik niet op
Citaat:De lucht die erin zit na een bezoekje aan de paarden is er bij mij met een keer wassen niet uit te krijgen...
Bimiap schreef:Citaat:De lucht die erin zit na een bezoekje aan de paarden is er bij mij met een keer wassen niet uit te krijgen...
euh... je moet er wel wasmiddel bij doen.... ***Geintje Natuurlijk!***
Maar alle gekheid op een stokje, na het wassen ruiken mijn kleren echt niet meer naar paard, mest, stal or what ever.... gewoon lekker fris naar wasmiddel. Ook de dekjes ruiken echt niet meer naar paard na het wassen....
) weer op school zit.
Dobbelicious schreef:Haha, ja dat snap ik, maar schoenen en jassen ga je toch niet iedere keer wassen??? En bij ons op stal is gewoon echt een enorme lucht. Mesthoop zit direkt naast de stal. Op één of andere manier stink ik veeeeeeeel meer als ik thuis kom, dan toen ik nog op mijn vorige stal stond. Daarnaast vind ik het gewoon geen fijn idee dat ik met mijn stront en kwijl shirt, (weleenswaar gewassen MET WASMIDDEL) weer op school zit.
Stront en kwijl vlekken zijn trouwens verdomd lastig uit lichte kleren te krijgen, ook met wasmiddel

is ook niks mis mee als zij dat graag willen. Arc_En_Ciel schreef:Nou ja, eigenlijk vind ik het bij mijn kleding wel belangrijk dat het er in ieder geval netjes uitziet, maar het hoeft niet meteen merk te zijn of zo
Ik rij gewoon met een rijbroek van decathlon, niet topkwaliteit oid, maargoed, zo vaak rij ik nou ook weer niet in de week.
Leren chaps en jodhpurs was echt omdat ik dat gewoon een stuk fijner vind zitten.
Ik heb nu een Pikeur fleecevest van in de uitverkoop bij epplejeck, en voor als het niet te koud en niet te warm is nog een Anky vest wat ik met kerstmis heb gekregen.
Anky vest is aan vervanging toe, heb hem al zo'n 1,5 à 2 jaar.
Ik heb zoiets van, als het gewoon lekker zit en het ziet er wel gewoon fatsoenlijk uit, dan kan het overal vandaan komen. En bovendien zijn er altijd nog mensen die het geld ervoor hebben om hele dure dingen te kopenis ook niks mis mee als zij dat graag willen.