Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sunshine1995 schreef:Ik hoop dat het geen pennymeisjes zijn..
Ik heb dat namelijk bij mijn pony gehad.
Ik heb een bepaalde volgorde hoe ik de halsters van mn pony ophang (een soort van tic haha) en ineens hingen de halsters heel anders.. Naja verder niks achter gezocht toen. Paar dagen later wilde ik haar longeren en ze was ineens heel bang bokken en steigeren en doen, wat ze nog nooit gedaan had. Ze begon ineens te bijten,was chagerijnig, en je zag gewoon dat ze heel erg bang was.
Nou ik in de buurt rondgevraagt kreeg ik de tip over meisjes die verdacht vaak in de buurt van Sunshine waren. Ik me toen (stiekem) een paar dagen ziekgemeld van school en op stal gezeten. Waren een stuk of 6 pennymeisjes.. En die hebben haar dus geslagen met zwepen, gelongeerd in de modder waarbij ze uitgegleden was, erop gezeten, en noem maar op. Ik was echt woest en bang tegelijk.Naja naar de ouders van die meiden gegaan enzo. Mijn andere pony is pasgeleden ingeslapen hij had artrose en astma, ik hoop met heel mn hart dat zij niet degene zijn geweest die hem voor een deel naar zn eind hebben geholpen.. Ik wil Sunshine heel graag naar een andere stal omdat ik nogsteeds die angst heb helemaal met oud en nieuw wat er aan komt.. Maar er is hier niet echt veel keus qua stalling en de plek waar ze nu staat is opzich perfect voor haar.
Maar ik hou toch mijn ogen open voor een andere stal. Bah ik word misselijk van mensen die zomaar aan paarden van een ander gaan zitten.