Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
roell schreef:mn moeder word de eigenaar, niet ik, en n dier zal bij mij nooit de dupe worden na een relatie,
mn moeder heeft btw al 5 paarden thuis staan dus ze zal ook weten hoe ze ervoor moet zorgen..
voor de rest gaat het heel netjes verlopen, in het weekend rinus ophalen, en dan naar mijn ouders brengen.
verder zal ik nergens op ingaan, de meningen zijn namelijk behoorlijk verdeeld, en om alles precies uit te gaan leggen op een forum waar ik niemand ken doe ik ook niet graag
Ariebren schreef:roell schreef:mn moeder word de eigenaar, niet ik, en n dier zal bij mij nooit de dupe worden na een relatie,
mn moeder heeft btw al 5 paarden thuis staan dus ze zal ook weten hoe ze ervoor moet zorgen..
voor de rest gaat het heel netjes verlopen, in het weekend rinus ophalen, en dan naar mijn ouders brengen.
verder zal ik nergens op ingaan, de meningen zijn namelijk behoorlijk verdeeld, en om alles precies uit te gaan leggen op een forum waar ik niemand ken doe ik ook niet graag
Daarom snap ik niet dat iemand zijn privé problemen zo makkelijk op een forum neerzet.