Problemen met koper van mijn (ex)paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

swoeky

Re: Problemen met koper van mijn (ex)paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 19:57

goed maar al met al ben ik benieuwd hoe het vandaag afgelopen is

roell

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 20:07

mn moeder word de eigenaar, niet ik, en n dier zal bij mij nooit de dupe worden na een relatie,
mn moeder heeft btw al 5 paarden thuis staan dus ze zal ook weten hoe ze ervoor moet zorgen..
voor de rest gaat het heel netjes verlopen, in het weekend rinus ophalen, en dan naar mijn ouders brengen.
verder zal ik nergens op ingaan, de meningen zijn namelijk behoorlijk verdeeld, en om alles precies uit te gaan leggen op een forum waar ik niemand ken doe ik ook niet graag

joyce83Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 20:10

Fijn dat er een plekje voor het paard geregeld is, hopenlijk kan hij even tot rust komen en als hij ooit weer verkocht moet worden dat het dan beter gaat.

Hopenlijk komen jullie er samen goed uit.

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 20:12

roell schreef:
mn moeder word de eigenaar, niet ik, en n dier zal bij mij nooit de dupe worden na een relatie,
mn moeder heeft btw al 5 paarden thuis staan dus ze zal ook weten hoe ze ervoor moet zorgen..
voor de rest gaat het heel netjes verlopen, in het weekend rinus ophalen, en dan naar mijn ouders brengen.
verder zal ik nergens op ingaan, de meningen zijn namelijk behoorlijk verdeeld, en om alles precies uit te gaan leggen op een forum waar ik niemand ken doe ik ook niet graag

Daarom snap ik niet dat iemand zijn privé problemen zo makkelijk op een forum neerzet.

SimoneX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 20:36

Ariebren schreef:
roell schreef:

Daarom snap ik niet dat iemand zijn privé problemen zo makkelijk op een forum neerzet.

Hij mag toch best zijn kant van het verhaal vertellen! Deed TS ook dus waarom hij niet.
En hij kiest er zelf voor om bepaalde informatie in dit topic te vermelden dus als hij dat wil, waarom niet???
Ik zou dat persoonlijk ook niet doen maar hij wel, nou prima toch...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 20:39

Moet je eens zien, hoeveel bokkers een la opentrekken, dan wIL je niet eens lezen....

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 21:58

Aangezien de moderatoropmerking niet geholpen heeft en er off topic gegaan blijft worden gaat dit topic op slot.