Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
... Ook geen kopie.. Dus de kliniek maar even opgebeld gevraagd of ik een kopietje kan krijgen.. Zouden ze even voor kijken..O_FUN_ schreef:Als de politie ze je niet wilt geven, ga je van de kliniek ze ook niet krijgen. Dit mogen ze niet zo doorgeven zonder toestemming van de opdrachtgever...
Fijn dat de chip op een gunstige plek zit.. Alsnog hoop ik voor je dat je ondanks dit een goede plek voor hem zult vinden! Succes!
Bedoel zij hebben het betaald. Maar het is wel mijn paard. En heb hem stijf en mager terug gekregen dus vind dat ze me minimaal die foto's kunnen geven
WhySoWhite schreef:Zo bedoel ik het ook niet... Maar de politie wilt zélf die cd houden.. Dus heb ik aan de kliniek gevraagd of ze er nog één kunnen maken en op kunnen sturenBedoel zij hebben het betaald. Maar het is wel mijn paard. En heb hem stijf en mager terug gekregen dus vind dat ze me minimaal die foto's kunnen geven
![]()
Hoeven ze niets voor te doen.
Zal vast wel een goed plekje vinden. Prijs natuurlijk een eind omlaag maar ga hem niet '' weg geven'' dan laat ik m liever hier bij zn vriendjes staan
yvonnedv schreef:TS zegt nergens dat het paard mager is. Het paard liep bij TS de hele dag op de wei en bij de politie denkelijk niet. Heel gewoon dat een paard dan wat minder vol oogt
WhySoWhite schreef:Als de politie ze je niet Zo bedoel ik het ook niet... Maar de politie wilt zélf die cd houden.. Dus heb ik aan de kliniek gevraagd of ze er nog één kunnen maken en op kunnen sturenBedoel zij hebben het betaald. Maar het is wel mijn paard. En heb hem stijf en mager terug gekregen dus vind dat ze me minimaal die foto's kunnen geven
![]()
Hoeven ze niets voor te doen.
Zal vast wel een goed plekje vinden. Prijs natuurlijk een eind omlaag maar ga hem niet '' weg geven'' dan laat ik m liever hier bij zn vriendjes staan
hanny_jelke schreef:Lilian__ schreef:Hoi hoi,
Nog even een tip, zou wel met ze afspreken dat als je paard wat heeft dat jij hem weer terug neemt. Ze brengen ook gemakkelijk paarden naar de slacht als ze bijvoorbeeld atrose hebben. Zodat die bij jou lekker kan genieten van zijn pensioen! Ze hebben dat volgens mij wel vaker gedaan. Succes!
even het hele topic door lezen paard is afgekeurd op chip in een been.
paard komt morgen weer terug bij de TS