Colbert als jasje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:39

Laatst bijgewerkt door Lauura op 18-01-12 19:40, in het totaal 2 keer bewerkt

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:39

_KellyAV schreef:
ben der uit ik wil deze 3:
http://www.newyorkfashion.nl/Webwinkel-Product-9704604/Blazer-Beige-(NA43).html
http://www.newyorkfashion.nl/Webwinkel- ... Blauw.html
http://www.hm.com/nl/product/96507?arti ... le=96507-B

die bovenste is wel echt wollig, dus als je die nog wilt bewerken zou ik een maat groter nemen, hij geeft niet erg mee namelijk
en als je er een knoop bovenaan bij wilt hou je dan tekort ruimte over.
hij is erg leuk :) maar wel heel warm heb ik ondervonden :') dus niet geschikt voor zomer :=

iloonaa__

Re: Colbert als jasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:40

S_L
leuk! :)) wel gaaf, ik zal je dan binnekort wel een keer zien erin haha

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:41

Haha ja! Bij de zaanse ofzo ;)

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:42

iloonaa__ schreef:
_KellyAV schreef:
ben der uit ik wil deze 3:
http://www.newyorkfashion.nl/Webwinkel-Product-9704604/Blazer-Beige-(NA43).html
http://www.newyorkfashion.nl/Webwinkel- ... Blauw.html
http://www.hm.com/nl/product/96507?arti ... le=96507-B

die bovenste is wel echt wollig, dus als je die nog wilt bewerken zou ik een maat groter nemen, hij geeft niet erg mee namelijk
hij is erg leuk :) maar wel heel warm heb ik ondervonden :') dus niet geschikt voor zomer :=

Oke dan bestel ik hem sowieso een maat groter. Heb niet echt een grote voorgevel dus dan is het al wel wat minder denk ik. Oh oh nouja dat merken we gauw genoeg. Gewoon een mouwloos blousje eronder :)

emma525

Ik heb nog een mooi grijs colbert gevonden in mijn kast. Die ga ik dus nog even passen. Ziet er denk ik wel chique uit.

iloonaa__

precies! en hoe ga je het combineren? met blauwe cap en gewoon zwarte laarzen? :)

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:43

_KellyAV schreef:
iloonaa__ schreef:

Oke dan bestel ik hem sowieso een maat groter. Heb niet echt een grote voorgevel dus dan is het al wel wat minder denk ik. Oh oh nouja dat merken we gauw genoeg. Gewoon een mouwloos blousje eronder :)

nee idd :) ik heb ook geen groot bos hout voor, maar merkte het wel.. die andere stof ik wat makkelijker te bewerken :) wol is heel stug

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:43

Ja dacht inderdaad ook aan een blauwe cap en verder alles zwart. Tuig is ook zwart

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:44

emma525 schreef:
Ik heb nog een mooi grijs colbert gevonden in mijn kast. Die ga ik dus nog even passen. Ziet er denk ik wel chique uit.

Ik heb ook nog een zwarte lange cobert, een beetje mannen model. Misschien kan ik daar wel wat van gaan maken? Roze kraag ofzo <3

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:45

oke, maar in principe hoeft er alleen een extra knoop aan ;)

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:47

S__L schreef:
emma525 schreef:

Ik heb ook nog een zwarte lange cobert, een beetje mannen model. Misschien kan ik daar wel wat van gaan maken? Roze kraag ofzo <3

Kan je natuurlijk ook nog proberen. Ik zal eens kijken of ik binnenkort een foto kan maken. Het liefst wil ik een felle kleur, maar geld is op. :+

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:58

_KellyAV schreef:

daarvoor heb je wel iets extra ruimte nodig boven..

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:05

iloonaa__ schreef:
_KellyAV schreef:

oke dankje! ik bestel hem dan een maat groter. De andere jasje van dat merk dus die blauwe enzo die zijn wel goed?

stalxpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:46

jullie zijn echt trendsetters !

ik ben helemaal weg van dit jasje!

http://www.hm.com/nl/product/97010?arti ... le=97010-B

ik rijd alleen maar onderlinge wedstrijden en heb tot nu toe steeds het jasje van iemand anders geleend, maar ik vind dit een beter oplossing omdat het dan niet uitmaakt of hij vies word

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:48

stalxpaard schreef:
jullie zijn echt trendsetters !

ik ben helemaal weg van dit jasje!

http://www.hm.com/nl/product/97010?arti ... le=97010-B

ik rijd alleen maar onderlinge wedstrijden en heb tot nu toe steeds het jasje van iemand anders geleend, maar ik vind dit een beter oplossing omdat het dan niet uitmaakt of hij vies word

Voor onderling zou het wel kunnen denk ik, maar voor KNHS wedstrijden niet. Het heeft een wel erg hoge sluiting aan de onderkant, waardoor je de riem ziet, dat is niet de bedoeling. Het heeft ook een behoorlijk ander model door de verre overslag, het lijkt te weinig op een rijjasje.

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:56

_KellyAV schreef:
iloonaa__ schreef:

oke dankje! ik bestel hem dan een maat groter. De andere jasje van dat merk dus die blauwe enzo die zijn wel goed?

die geeft wel wat meer mee.
maar weetje wat het is, die jasjes zijn gemaakt met een lagere snit/hals
als je hem dan opeens hoger laat maken, kom je daar snel ruimte te kort, omdat het voor het normale model niet nodig is.
dus ik zou wat voor jasje je ook koopt gewoon een maat groter neemt

mijn rode jasje ( niet via internet, maar een winkel in Hoorn NH ) heb ik expres maat 42 gekocht, terwijl ik normaal maat M heb,
nu ik de knopen aan het doen ben zie ik dat ik er echt goed aan heb gedaan, want hij valt nu echt super mooi :)

stalxpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:59

hihik ik vind hem ook leuk om hem gewoon zo te dragen. het zou ook alleen voor onderling zijn ;) mocht ik ooit officeel starten krijg ik van oma een leuk wedstrijd jasje, maar misschien spaar ik nog wel ff door, heb bij de agradi een leuke gezien voor 40 euries en die mag wel op knhs

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:58

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 23:23

stalxpaard, grappig iemand die ik ken heeft dat jasje ook besteld als rijjasje. MAar is ook niet voor officieel dus dat scheelt als ik t zo lees. Ze heeft de blauwe.

Ik heb tijdens de Hubertus rit van mn vereniging in dit jasje gereden, omdat ik mn goede jasje niet vies wou maken... nou heb ik bruine laarzen in de maak en bruine cap is er al. Wie weet gaat nog wel leuk matchen... t ziet er zo alleen wel beetje kreukelig uit, maar kan tzt eens kijken. Anders wordt t blauw jasje, bruine cap/laarzen... ben benieuwd hoe dat staat!

Niet de meest charmante foto maar voor t idee:
Afbeelding

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 05:18

wat een geweldig topic! Wie wil er creatief met mij meedenken? Ik ben op zoek naar een fris en fleurig jasje, maar de kleur mag niet vloeken met cognackleurig tuig. Ik hou marktplaats goed in de gaten, maar heb ect geen idee wat kan en wat echt not done is. Wat adviseren jullie?

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 05:21

wat een geweldig topic! Wie wil er creatief met mij meedenken? Ik ben op zoek naar een fris en fleurig jasje, maar de kleur mag niet vloeken met cognackleurig tuig. Ik hou marktplaats goed in de gaten, maar heb ect geen idee wat kan en wat echt not done is. Wat adviseren jullie?

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 09:37

miccamaaike schreef:
stalxpaard, grappig iemand die ik ken heeft dat jasje ook besteld als rijjasje. MAar is ook niet voor officieel dus dat scheelt als ik t zo lees. Ze heeft de blauwe.

Ik heb tijdens de Hubertus rit van mn vereniging in dit jasje gereden, omdat ik mn goede jasje niet vies wou maken... nou heb ik bruine laarzen in de maak en bruine cap is er al. Wie weet gaat nog wel leuk matchen... t ziet er zo alleen wel beetje kreukelig uit, maar kan tzt eens kijken. Anders wordt t blauw jasje, bruine cap/laarzen... ben benieuwd hoe dat staat!

Afbeelding

Ik wil niet heel vervelend doen hoor, maar ik vind dit niet heel mooi. Het jasje zit slecht, je lijkt veel dikker erin dan je bent. Het ziet er niet heel netjes uit...

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 09:57

kleinvosje schreef:
miccamaaike schreef:

http://farm7.staticflickr.com/6217/6340 ... ec4cee.jpg

Ik wil niet heel vervelend doen hoor, maar ik vind dit niet heel mooi. Het jasje zit slecht, je lijkt veel dikker erin dan je bent. Het ziet er niet heel netjes uit...

wat geeft jouw het recht dat te beoordelen? als zij zich er prettig in voelt, en ze vind het goed zitten. laat haar zelf beslissen wat ze aandoet ;)

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 10:00

Nou zeg, ik mag toch wel mijn mening geven? Dat doet iedereen in dit topic hier. Dat mijn mening nu even iets minder positief is, hoort er ook bij hoor...