Rijbroeken cavallo en pikeur (heb nu een kingslqnd kunnen overkomen maar moet nog blijken Hoe die is). Handschoenen roeckl kleding kingsland. Zo degelijk. Heerlijk cavallo jasje ook. Verder polo s van felix buhler. Leren spul voor de paarden dy'on. Eskadron voor dekjes en halsters. caps HH (nu een Engels merk gekocht bij wijze van probeersel). Mentuig zilco en ideale Dekens bucas en weather bèta
19pony19
Geplaatst: 21-02-15 14:45
Kingsland, Eurostar en BR
NatasjavE
Geplaatst: 21-02-15 14:45
Ariat, Pikeur, Cavallo en Dobert.
Vero
Geplaatst: 21-02-15 15:15
Harry's horse en pagony Hebben gewoon leuke spullen
Myrthe64
Geplaatst: 21-02-15 15:17
Het maakt mij echt niet uit, maar rijbroeken moet ik wel mondoni.. Helaas, want ze gaan heel snel kapot.. Maar het zijn de enige die niet óf te kort zijn óf te wijd.
loedje
Geplaatst: 21-02-15 15:37
De handschoenen indd roeckkl, al jaren de caps van charles owen. De ouderwetse eurostar broeken met steek zakken die zijn er helaas niet meer zoveel. Eric thomas zadels! Daar zweer Ik bij
Grappig, heb het lijstje in 2012 ook eens ingevuld en ik kom nu nagenoeg weer op hetzelfde uit!
Broeken: Eurostar (idd de Klarissa met de steekzakken) Handschoenen: BR of Roeckl Laarzen: petrie Schoenen: Ariat Tuig: Stübben, Passier en Schockemohle Kleding: Pikeur, PK em BR Cap: Uvex!
Handschoenen roeckl Kleding pikeur Rijlaarzen deniro Cap kep
xLoki
Geplaatst: 23-02-15 18:05
Handschoenen: lekker origineel hier, maar ook Roeckl! Kleding: alles wat past en oud is Rijbroeken: Harry's Horse, vooral die simpele zonder leren zitvlak! En Eurostar. Cap: Harry's Horse Laarzen: ik zweer bij Ariat! Heb er jodpurs en chaps van en mijn laarzen zijn afgelopen zomer na 6 jaar trouwe dienst overleden Dekjes: Anky en Eurostar Tuig: hoofdstellen van Döbert, zadel van Prestige Dekens: nog niks vonden wat goed op mijn paard past helaas... Altijd schuurplekken
Rijbroeken Harry's Horse of Mountain horse, van die laatste heb ik al een tijdje een nieuwe en hij zit heerlijk. Verdere kleding is hetzelfde als bovenstaande reactie, lekker rijden met oude truien en thermoshirts die eigenlijk voor de wintersport bedoeld zijn :3 Handschoenen van BR
Fleecedekens: ej huismerk Dekjes: allles blijft wel lang goed bij mij maar Eskadron is toch mn favoriet Rijbroeken: mondoni Kleding heb ik niet speciaal voor paarden, meestal wat oud is en vies mag worden. Heb wel een polo bij de ej weg maar vind m niet super.
Ibzzix
Geplaatst: 26-02-15 17:03
Roeckl handschoenen jaa! En daarnaast heb ik altijd het liefst Kingsland.
Rijbroeken La Valencio. Die zitten mij perfect! Heb nog een paar Mondoni rijbroeken in de kast liggen, maar die zitten me toch een partijtje beroerd vergeleken met die van La Valencio.