Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ojajoh schreef:Daphne__ schreef:
Maar het gaat toch om het onderhouden? Een operatie kost voor een KWPN met papier en voor een kruising evenveel, dus ik zie het verschil niet.
Tuurlijk het is niet rëeel om voor 800 euro een paard met papier en gezond etc te verwachten, maar als ik de beginpost en de titel van het topic lees dan denk ik dat het daar niet over gaat?
Klopt , maar heeft deels een beetje te maken met zoeken in lagere prijsklasse
Voor een kruising is dit sneller dan een kwpn
Daarom zit ik ook zo met de vraag ben ik eerlijk als ik bij sommige twijfels heb en ze oversla?
Met een dure kwpn, ja....
Maar ik heb dus de goedkope kruising

Francis schreef:Even niet meer meegelezen, heb geen internet momenteel thuis dus even snel vanaf 't werkstef schreef:Voor onbekeerde papierloze pony's ligt de prijs niet veel hoger
Deze pony's zijn inderdaad, vooral bij mij op de Veluwe, echt geen stuiver waard![]()
Die wil niemand op stal...
Even in m'n pauze on-line op't werk, open dit topic en 't eerste wat ik las was jouw berichtje... 

Je kunt het natuurlijk ook zo duur maken als je zelf wilt. De paarden staan op stro en eten hooi/kuil wat we krijgen (in ruil voor dat de paarden van de buurman bij ons op het weiland mogen lopen). Verder koop ik niet iedere maand een nieuw dekje/hoofdstel of whatever (oke, er zaten ook gewoon veel spullen bij mijn paard dus heb keuze zat), voer als muesli kost de hele wereld niet en andere (luxe dingen als halsters en dekens) komen alleen wanneer het nodig is.