Maar dan liever echt winter want regen en al die viezigheid en modder heb ik niet zo'n zin. Dat hebben we deze zomer al genoeg gehad. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar dan liever echt winter want regen en al die viezigheid en modder heb ik niet zo'n zin. Dat hebben we deze zomer al genoeg gehad.
Vickz schreef:Ik kijk er al naar uit, paardjes winterdeken aandoen
Verder ja, ik kijk uit naar de warme feestdagen, dat wel

. Heb zoveel meer met kou dan met warmte...
En dan wakker worden als de eerste bloembollen weer uit de grond komen.

Vickz schreef:Hoi,
Zoals de titel al zegt, kijken jullie nu al terug uit naar de herfst/winter samen met of bij de paarden?
Ik vind het erg gezellig in de herfst en winter bij de paarden, in de herfst gaan wandelen in het bos met de vallende bladeren die kraken onder de paardenhoevenzalig galopperen over de open velden als de oogst af is
Geen irritante vliegen en dazen meer en niet meer te warm,...
De nieuwe wintercollecties in paardenspullen vind ik ook altijd erg leukJe paardje terug zijn warme deken om doen, zelf naar stal met een dikke jas en trui, warme sokken, dikke sjaal,... Ik vind het zo gezellig
![]()
Je paardjes zien spelen in de sneeuw![]()
Oke het is koud, maar ik vind het net leuk om dan hard te werken op stal zodat je lekker warm blijft! Alleen jammer dat je soms minder kan rijden als het bv veel regent of erg glad ligt of vroeg donker is.
Wat vinden jullie van de herfst/winter? Kijken jullie er al naar uit? Of vind je het helemaal niets en zou je deze seizoenen het liefst overslaan?
nou enkel dan dat ik het al terug iets te warm vind om te rijden.
ben benieuwd hoe mijn paardje het doet in de winter
ze word al een dikke ijsbeer nu