Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
fliam schreef:Heel herkenbaar, bromfiets!
Maris, 19 inch is idd echt lang. ben jij bij Alona geweest voor CR?
Bedankt allemaal voor de leuke complimenten op de foto die ik eerder geplaatst heb! Ik heb een wow zadel met verlengde zweetbladen, 18". Zit er op zich wel lekker op
brigitte2 schreef:Ik heb ook hele lange benen. ben 1.83. In mijn Cavaletti Tietse's choice zonder lang blad pas ik prima. Dit kan doordat er alleen een hoge bovenbeen wrong op zit. Dus je knie kan eronderdoor.
IK heb ook een Euroriding Diamant gehad met lang blad, zat ook prima, de wrong had ook een uitsparing voor de knie, alleen valt dit zadel erg lang.
Maris schreef:Nee niet bij alona voor de CR. Wel een wow zadel met verlengde zweetbladen, 18 inch. Maar volgens CR nstructrice dus te klein voor mij.

188 en uhm echt lange stelten. Normaal hebben lange mensen ook moeite met passende bovenkleding kopen, maar bij mij zit het probleem echt bij mijn benen. Dus altijd lengtematen en tsjah een passend paard waar mijn benen niet onderuit komen heb ik nog niet gevonden dus doe ik het er maar met 1tje waar mijn benen wel onderuit komen
Ook niet altijd even

en als ik grotere maat koop, is hij weer te wijd..

Ik had gewoon 3! leuke broeken gevonden die pasten hahaha