Maar dan komen er ook nog eisen bij dat ze in een hok van zoveel bij zoveel moeten zitten, zoveel uur per dag eruit moeten, altijd met zijn tweeën moeten blijven. Ze blijven eigendom van de opvang. De opvang komt controleren, en als je ze niet verzorgt volgens hun standaarden dan halen ze ze op. Als een van de twee konijnen doodgaat ben je verplicht er een maatje bij te zoeken. Doe je dat niet moet je het konijn dat alleen zit (en je misschien al 7 jaar hebt en vrij oud is) terugbrengen naar de opvang. Is natuurlijk niet rechtsgeldig, maar kan je wel een hoop gezeur opleveren. Ik wil heus wel goed voor mijn konijnen gaan zorgen, maar met dat soort eisen denk ik dus ook van
dan haal ik ze wel nog schattig, jong en in de kleur en het ras dat ik het mooiste vind bij een fokker. Snap best dat mensen een goed tehuis willen voor hun (opvang)dieren, maar je moet wel reeël blijven. Als je alles wil blijven bepalen moet je ook zelf de zorg op je nemen.
Dit topic maakt mn saaie nachtdienst helemaal goed, wát een soap zeg
Als ik mijn poown zou moeten verkopen zou ik ook een waslijst aan wensen hebben. Een blijvend thuis zou daar absoluut een van zijn, maar bijv ook dat hij niet zou dienen als weidedecoratie of kinderpony.. En dat hij niet zo blij wordt van dag en nacht op t land.. Hoeven geen eisen te zijn, dient meer als informatie denk ik.. Helaas is lang niet iedereen gezegend met een talenknobbel dus kan ik me indenken dat het soms verkeerd overkomt. Ik ben zwaar MP-addict maar t is mij iig nooit zo vreselijk opgevallen. Rare snuiters heb je natuurlijk altijd
Zij vinden het altijd erg leuk om te lezen en ik vind het leuk ze op de hoogte te houden