Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Quellian schreef:Aangezien dit al is aangedikt (15 euro aangedikt om precies te zijn) vraag ik me af op hoeveel waarheid dit topic berust.dynamiek schreef:de stallingskosten zijn zelf met 25 euro verhoogd!
Ik ken de stalhouders en zie ze hier echt niet voor aan, sorry.
Maar was het niet zo dat de pony al weg zou gaan? Dat de stal al was opgezegd voor dit issue uberhaupt ter sprake kwam?
Ik vind het een vreemd verhaal, sorry.
Chantaltje23 schreef:Quellian schreef:Aangezien dit al is aangedikt (15 euro aangedikt om precies te zijn) vraag ik me af op hoeveel waarheid dit topic berust.
Ik ken de stalhouders en zie ze hier echt niet voor aan, sorry.
Maar was het niet zo dat de pony al weg zou gaan? Dat de stal al was opgezegd voor dit issue uberhaupt ter sprake kwam?
Ik vind het een vreemd verhaal, sorry.
Als het om de stal gaat die ik denk dat het is
dan ga ik met Quellian mee want die mensen zo helemaal niet zo....
dus apart
maar wat jullie zeggen iedereen ze eigen mening
xConnie schreef:Of de pony wel of niet te weinig aandacht kreeg, heeft hier toch absoluut niets mee te maken? De staleigenaar heeft gewoon van de pony af te blijven, behalve als hij/zij daarvoor toestemming van de eigenaar heeft.
lageveld schreef:Dat is niet helemaal waar. Een staleigenaar heeft ook een soort van zorgplicht. Daar wordt hij zelfs voor betaald ! Wie weet was het hele verhaal zelfs goed bedoeld.
Niet dat ik het, zoals het verteld wordt, goedkeur; integendeel, maar alle meningsverschillen hebben twee kanten. Jammer genoeg lezen we hier maar 1 kant van het verhaal.
Blij te horen dat de pony elders staat,ik hoop dat jullie het daar naar je zin hebben en weer met een gerust hart kunnen slapen en genieten van jullie pony. christel28 schreef:precies...buiten zetten!!!! Niet geld ermee verdienen op braderies, lesjes en als zijnde wandelpony waarbij de pony "verhuurt" wordt aan derden...voor een uur! Onze pony is dag en nacht op weide zomers en in winter s'avonds binnen.
Ach ja, hij loopt wel een keer tegen de verkeerde aan...
En dat bedoel ik dus met mijn onderschrift, dus niks eigen schuld...vinger naar anderen....snappie??Citaat:Ik ken deze stalling en mijn ervaring met deze stal is ook niet goed.![]()
(Ik ga er niet verder op in omdat dit offtopic zou zijn)
Helaas zie ik de stalhouder wel voor zo iets aan en hierbij geloof ik dus het verhaal van Christel.
Daarom bood ik gelijk (voor tijdelijk)stalling aan toen ik dit topic las en dat is iets wat ik niet snel doe voor vreemden want ik ken Dynamiek en Christel niet.
Quellian schreef:Aangezien dit al is aangedikt (15 euro aangedikt om precies te zijn) vraag ik me af op hoeveel waarheid dit topic berust.dynamiek schreef:de stallingskosten zijn zelf met 25 euro verhoogd!
Kriel schreef:Ik zou mooi niet vertrekken voordat ik het vooruitbetaalde stalgeld terug in mijn handjes had...
dynamiek schreef:Dit is niet mijn dochter hoor maar een kindje uit de buurt zij is de vaste verzorgster van Floor.Ps ik moet zeggen jullie hebben een mooie shet met een lief klein dochtertje erop! echt geweldig die kleine meid!
_Karin schreef:Het vooruitbetaalde geld kun je nooit terug eisen want je gaat zelf weg. Als je weggestuurd wordt is het wat anders.
Maar ik begrijp de eigenaars heel goed om daar niet wakker van te gaan liggen want ik zou mijn pony daar ook direkt weghalen als er zoiets zou gebeuren.
.
dynamiek schreef:Er zit me wat dwars, een kennis van mij heeft hun shetlander gestalt in Lunteren bij een kindermanege!
Komen ze vandaag aan om met hun dochterje te gaan rijden, is de shetlander weg! Nergens te bekennen! Er was iemand thuis maar deed niet open, mijn vriendin is met haar verdrietige gehandicapte dochterje naar huis gereden en in Lunteren zijn ze eventjes gestopt om wat boodschapjes te gaan doen, ze hoorden muziek en gingen eventjes daar kijken en wat zien ze daar zijn ze rondjes met hun shetlander aan het lopen (zonder toestemming van de eigenaar) en vroegen daar geld voor! als motief gaven ze aan de shetlanders konden niet uit elkaarNu vraag ik mij af wat zijn je rechten en plichten ze mogen toch niet zomaar ongevraagd je pony meenemen ze krijgen hier geen onkosten voor de stallingskosten zijn zelf met 25 euro verhoogd!
Wie kan me vertellen hoe dit zit? en heeft dit ook meegemaakt?
lageveld schreef:@Tinky12
In je reactie heb je helemaal gelijk. Dat bestrijd ik ook helemaal niet, ik denk er net zo over. Ik denk ook dat iedereen het daar wel mee eens is.
Ik probeer alleen aan te geven dat het erg jammer is dat we de andere kant van het verhaal niet horen. Wat dat ook moge zijn.
. Maar ja, niemand, NIEMAND die daar iets van zei. Ik vond dat heel apart, eerlijk gezegd. Maar ja, stel je voor dat je van die stallingsbaas afhankelijk bent (het was een vrij goedkope stalling), dan moet je wat....... Ik kan dat niet, ik lik geen hielen, ik ben een open boek
. Ben na 3 weken al opgestapt, het voelde zo niet goed daar. En als ik er nog aan denk hoe dat ging, kan ik alleen maar blij zijn dat ik van die k.tgasten af ben.