Il00n__ schreef:Sport BHs draag ik niet corrigerend hemd houd het ook tegen
Dat lukt toch volgens mij alleen met kleine cup. Het effect is zeer zeker niet het zelfde als de steun van een sport BH hoor! Ik heb zelf 7 jaar in een zeer luxe lingeriewinkel gewerkt waar we Shock Absorbers verkochten. Zelf trouwens van ee 70F naar een 70D cup gegaan door middel van een borstverkleining, wat een verademing....
Voordat jullie zeggen: een D cup is nog steeds groot....70D heeft de zelfde 'cup-inhoud' als een 75C alleen met een smal ruggetje!
De fout die veel vrouwen maken is dat ze zeggen als ze een hoger lettertje horen: ZOVEEL heb ik niet! Maar dit heeft dus te maken met de omvang van je romp, als je die te wijd neemt heb je sowieso geen goede steun. Dus moet jij je haakjes op het allerstrakste haakje doen en zit je BH niet netjes recht maar trekt omhoog van achter???? Een omvang kleiner nemen en een cupmaat groter!!!!!!
(Dus 70B staat aan cup-inhoud 75A bijvoorbeeld, 75B aan 70C)

bedankt TS, ik heb meteen 2 nieuwe besteld. De Shockabsorbers level 4, die bevallen echt heel goed. Wat ik me nu afvraag is of ik niet een maatje kleiner had moeten bestellen, vanwege die rib uit m'n lijf...
Maar ook bij een kleinere cup is het aan te raden een sportBH te dragen, buiten het comfort om ziet het er ook veel beter uit. Ik zie zo vaak meiden met afgezakte bh-bandjes rijden en alles hopst op een neer... echt geen gezicht