Kleding voor de beter gevulde ruiter

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 19:10

Weet niet of deze winkel bij jullie in de buurt is maar ik ga zelf vaak naar Welkoop ze hebben daar zeer leuke kleding voor buiten en rijden en de maten gaan zeker tot 48.

Ashley5760

Re: Kleding voor de beter gevulde ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 21:29

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 21:36

oe die is leuk :))

terug sturen heb ik nog nooit hoeven doen ik bestel altijd de maat die ik nodig heb of meestal heb :D

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 21:37

enne hoe zit het met levertijd heb hem namelijk zaterdag nodig ... oeps

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 21:57

normaal gesproken is het voor 3 uur bestellen volgende dag in huis dus dat zou moeten lukken maar daar zou ik over bellen dan weet je het gelijk

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 21:58

' Uw bestelling wordt bij u bezorgd met TNT Post. De leveringstermijn bedraagt gemiddeld 7 werkdagen na ontvangst van uw bestelling. Bonprix zal zich zo goed als mogelijk inspannen om voornoemde leveringstermijn te realiseren, doch kan dit niet garanderen."
staat op site :( kzal morgen wel eens bellen

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 22:00

oei dat heb ik trouwens nog nooit gehad ook via tnt heb ik t volgende dag altijd in huis

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 22:07

Dames ik kom even binnenvallen bij jullie voor een vraag omdat ik denk dat jullie het antwoord er wel op weten of dat jullie wel weten waar ik het anders meot vragen.
Ik heb zelf rijbroek maat 46 maar lange benen en liefst een hoge taille (meestal denk ik bij dat soort maten?)
En ik ben op zoek naar een grijs (beetje lichte grijs kant uit) wedstrijdjasje.. maat 46 maar hij mag getailleerd zijn maar moet wel een lange rug hebben
heeft iemand ervaring ergens mee de broek valt nog wel de vinden maar ik kan dus echt nergens een jasje vinden die hieraan voldoet

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 23:47

ik zoek ook zo'n jasje lichtgrijs lang en maat 48 50, dus als je wat weet? Hou ik me ook aanbevolen :D

Suusje1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 23:55

Susyb schreef:
Dames ik kom even binnenvallen bij jullie voor een vraag omdat ik denk dat jullie het antwoord er wel op weten of dat jullie wel weten waar ik het anders meot vragen.
Ik heb zelf rijbroek maat 46 maar lange benen en liefst een hoge taille (meestal denk ik bij dat soort maten?)
En ik ben op zoek naar een grijs (beetje lichte grijs kant uit) wedstrijdjasje.. maat 46 maar hij mag getailleerd zijn maar moet wel een lange rug hebben
heeft iemand ervaring ergens mee de broek valt nog wel de vinden maar ik kan dus echt nergens een jasje vinden die hieraan voldoet

Is dit misschien wat voor je? Die is er ook in grijs maat 46.
http://amazonexl.damster.nl/index.php?i ... 09&lang=NL

Weet alleen niet of je hem lang genoeg vindt.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 00:00

Suusje1972 schreef:
Is dit misschien wat voor je? Die is er ook in grijs maat 46.
http://amazonexl.damster.nl/index.php?i ... 09&lang=NL

Weet alleen niet of je hem lang genoeg vindt.

Die was ik ook al tegen gekomen ja :j alleen heb ik een probleem.. ik heb rond mijn middel echt een getailleerd lichaam en daarboven valt het bij mij wel mee maar onder heb ik een dikke kont.. dus ik wil echt dat hij lang is zeg maarr zodat hij niet telken omhoog kruip en ik denk dat deze dan toch echt te kort is

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 09:24

ooow dan zal ik niet bij Bonprix bestellen hoor als je zaterdag al nodig hebt!! Dat gaat echt langer duren ben ik bang. Je kunt geluk hebben, maar?!?

Wehkamp...als je daar voor een bepaalde tijd besteld en het is voorradig heb je het gegarandeerd de volgende dag in huis!!!!
Neckermann (ook grote maten : Boutique Plus ....kan ik iedereen zeker aanraden om dat boekje te "bestellen" bij Neckermann! Erg leuk!!!) geeft ook leverdatum aan en kan ook best snel.
En ook bij Otto. Heeft ook een boekje overigens voor grote maten "So bin ich", iets duurder, maar ook erg leuk!!
Gewoon aanvragen die boekjes dames! :D

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 09:50

oww maar ik hoef het niet voor zaterdag te hebben hoor (of heb ik dat wel gezegd :') want dat kan best)

Marall

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 12:02

Ik nam bij mijn moeder een boekje lifestyle plus van heinemee en daar staan wel erg leuke jurkjes,broeken,topjes,shirtjes in :j Ook van solivier (heb ik ooit een tshirt in grote maat van gehad super kwaliteit)en andere bekende merken.
Maar echt een aanrader

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 11:11

devine schreef:
Weet niet of deze winkel bij jullie in de buurt is maar ik ga zelf vaak naar Welkoop ze hebben daar zeer leuke kleding voor buiten en rijden en de maten gaan zeker tot 48.

spijkerbroeken haal ik er wel eens niet die hele goedkope
daar deze wel heeel erg kort meegingen :o

heb er paar jaar terug een jasje gehaald , had met spoed een waterdicht jack nodig voor de 4 daagse
1 ini mini regenbuitje en was tot mijn ondergoed door

naderhand wel gemeld in de winkel maar had gewoon pech :+
neh verder dan klompen of spijkerbroeken in de aanbieding haal ik er niet meer 8-)

ruiterkleding en spullen komen in de regel bij waldhausen vandaan
die halen we dan wel direct bij waldhausen :o
alleen nog de betere .. goedkoop is duurkoop was daar zeker een euvel..
was meer verzendkosten kwijt aan van alles retouneren dan wat de spullen koste

bon prix wel goede ervaringen mee , die ene keer dat ik er wat besteld heb was het binnen 2 dagen binnen

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 20:16

ik koop eens in de zoveel jaar mijn winterrijjas bij de welkoop, die is altijd goed water- en winddicht en lekker warm, en dat voor ong 60euro waar ik dan weer een jaar of 4 mee doe.

Blackbinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 03:07

Heb eens een damesjas gepast bij de welkoop, maar hij was te smal op mijn heupen. Erg jammer want de jassen daar zijn meestal wel goed volgens mij!!

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 11:49

Susyb schreef:

De Kentucky concours voldoet denk ik wel aan jouw eisen weet alleen niet of deze tegenwoordig ook in het grijs verkrijgbaar is, dat zou je evt bij de plaatselijke ruitersportwinkel kunnen navragen.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 12:57

grauwman schreef:
De Kentucky concours voldoet denk ik wel aan jouw eisen weet alleen niet of deze tegenwoordig ook in het grijs verkrijgbaar is, dat zou je evt bij de plaatselijke ruitersportwinkel kunnen navragen.

Dankje ik ga het ven nakijken :D

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 10:08

Susyb schreef:

De Cavalier Maurice. Even googelen....
Dat is een lang model, gaat iig tot maat 46, zijn er in lichtgrijs en vallen niet zo krap als bv de PIkeur.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 11:35

nadita schreef:
Susyb schreef:

De Cavalier Maurice. Even googelen....
Dat is een lang model, gaat iig tot maat 46, zijn er in lichtgrijs en vallen niet zo krap als bv de PIkeur.

Toppie *\o/* _/-\o_

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-11 14:01

Ik heb gisteren een fuller fillies checkmate bij Amazonexl opgehaald. Mailde of ze hem nog had liggen en kon gelijk komen om hem op te halen :) had de autumn red al en nu ook de blauwe, wat een heerlijke broeken!! Gelijk mee gereden :)

DiaBelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 10:42

ff een berichtje hierin zodat ik het weer kan vinden.

De tips van de hempjes is geweldig, de Hema's zijn lang genoeg en zitten heerlijk!

Grz Sabina

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 14:16

die ruitjesbroeken zijn erg leuk, maar maken die niet juist nog groter dan gewone effe broeken?

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-11 14:22

Het is natuurlijk wel een patroontje, maar die broeken zijn gemaakt voor mensen met een dikke bibs, en dus ook zo geknipt dat de lijntjes mooi recht blijven lopen bij een bol figuur.