Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarkusHaifa1 schreef:Ik rijdt eigenlijk alleen maar met merkkleding... Gewoon omdat ik het mooi vind. Maar ik sta ook op een dure stal dus daar zien ze je niet graag komen met vieze laarzen of een vieze broek of jas... Het is idd vreemd maar ze kijken dus ABSOLUUT niet naar je om als je decathlon kleding draagt. Liever lamicell,PK,Anky,EquiTheme,etc...
MarkusHaifa1 schreef:JAHAAAA het was een grapeven een korte samenvatting: ik ben veertien, heb een persoonlijke moederslaaf die in vodden rondloopt, maar dat kan me niet schelen. Iedereen z'n moeder loopt er bij ons zo bij. Ook heb ik geen Aston Martin (heeft iedereen al...) maar een Mercedes met trekhaak, DUH! Ik ga vaak iets drinken in de kantine met vriendinnen als ik m'n mooie RIJkleren aanheb. En ik raak m'n pony bijna nooit aan. Zo,dus dit ben 'ik'
sylvia792 schreef:nou het zou niet uit moeten maken en voor kakkers ga ik zeker weten niet meer aan de kant....
Liessie82 schreef:Dat bruine, zwarte, cognac tuig is dus zo 2010.
Nee, ik heb echt het nieuwste van het nieuwste.
Een nieuw soort materiaal, geen leer meer, want leer is ook zo 2010.
Het nieuwe materiaal zit vol met 24 karaats goud en puur zilver, maar toch super soepel en oersterk.
Het zilver in het tuig werkt gelijk ontsmettend en helend, waardoor er nooit meer drukplekken ontstaan.
En natuurlijk belegt met miljoenen edelstenen. Tot de meest zeldzame aan toe![]()
Kost een paar duiten, maar ach in vergelijking met mijn totale vermogen is dat maar kleingeld.
xxOrlando schreef:sylvia792 schreef:nou het zou niet uit moeten maken en voor kakkers ga ik zeker weten niet meer aan de kant....
haha , nee had ik laatst ook met me powny tussen de paarden , vond een of ander Z vrouw niet gepast en reed bijna tegen mij aan.
Wat krijg ik , een 'als blikken konden doden , was je er nu niet meer' blik en een' pff, pony ruiters' naar me hoofd.
Ik heb me dood gelachen
lelijke_heks schreef:Liessie82 schreef:Dat bruine, zwarte, cognac tuig is dus zo 2010.
Nee, ik heb echt het nieuwste van het nieuwste.
Een nieuw soort materiaal, geen leer meer, want leer is ook zo 2010.
Het nieuwe materiaal zit vol met 24 karaats goud en puur zilver, maar toch super soepel en oersterk.
Het zilver in het tuig werkt gelijk ontsmettend en helend, waardoor er nooit meer drukplekken ontstaan.
En natuurlijk belegt met miljoenen edelstenen. Tot de meest zeldzame aan toe![]()
Kost een paar duiten, maar ach in vergelijking met mijn totale vermogen is dat maar kleingeld.
wel fijn dat het zilver in je tuig er meteen voor zorgt dat er geen drukplekken meer ontstaan want van die edelstenen onder het zadel lijkt me niet echt lekker voor je paardje