Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar vandaag wel weer gereden, beetje winderig maar wel te doen!
.Suus_ schreef:Gister heb ik ook lekker een buitenrit gemaakt.
Met mijn draver die vaak lekker wilt schrikken en daarna lekker hyper wordt.
Heb ook over de open vlakte gereden waar ik bijna van haar afwaaide, en de paardetende golven over de kant sloegen, maar ze gaf nerges om en vond het heeeeeeeeeeerlijk.
Ff lekker uitgewaaid!
), en ik woon tegenwoordig ergenst anders waardoor het niet echt m'n verzorgpaard meer is. Maar goed ik was in de buurt dus wou een ritje doen. 
Ja, tuurlijk zijn ze het eerste half uur wat drukker, maar de kunst is net om hier door te rijden. saarie schreef:Ik heb een overdekte buitenbak (dus wel met dak, maar open wanden) en ik rij niet met dit weer. Paard flipte aan de longeerlijn al helemaal de pan uitZe ging zo aan de kletter dat de vonken letterlijk uit de ijzers sloegen toen ze tegen elkaar kwamen, had gelukkig al springschoenen aan gedaan.
Heb er 1 keer eerder met zulk weer gereden en na 10 minuten was ze zo zeiknat van de stress dat ik er maar mee gestopt ben.
Miss_Malfoy schreef:Idd Appie12. Gewoon je paard voor zijn. Jij wilt hard? Prima joh dan doen we dat toch lekker.
Tranen in je ogen van de wind! Wij waren met een stel en iedereen genoot! Ok, de paarden waren echt fris, maar ik zei gelijk al, jongens aangalopperen en die beesten moeten ff hun ei kwijt!