Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Noek__ schreef:Ik kan jullie wel een foto'tje bezorgen. Ik heb namelijk een paar jaar op de stal in kwestie gereden. Kheb trouwens nooit iets verkeerd aan Zora opgemerkt buiten haar kaakje dan natuurlijk.. Over mok ofzo kan ik jammergenoeg geen verdere informatie geven aangezien ik al een tijdje niet meer op de stal ben geweest.
Hier een foto'tje van het paard in kwestie 'Zora'
Balou_k schreef:chanel1985 schreef:op bokt.be heb je nochtans in een topic geschreven dat je een zwarte merrie hebt gekocht van een handelsstal in belgië, waar al andere bokkers je aangeraden hadden om ze zeker te laten keuren.
Als dit niet klopt dan excuseer ik me maar de gelijkenis is te treffend, vind ik (ik denk dat je door die "vriendin x" gewoon wou weten wat andere bokkers denken over deze situatie maar om slechte reactie's te voorkomen het op deze manier gedaan heeft, mijn vriendin heeft..., maar eigelijk ben jij die "vriendin".
Op bokt punt be is dat dus vriendin ik ben nog steeds op zoek naar een paardwellicht wil ik je de mail van haar geven als zijnde bewijs misschien tel nummer
![]()
Het gaat hier om een fjordenmerrie geen zwart pasrd
Roosch schreef:Je haalt 2 dingen door elkaar.
Paard in kwestie is een zwarte merrie (dus van vriendin), TS beweerde zelf pasgeleden een Fjord te hebben gekocht maar tevens ook dat ze op dit moment geen paard op stal had staan.
vanLotje schreef:the thick plottens...
ja, maar, aerdenhout, dat was voordat nickyu (die daar blijkbaar op stal staat) kwam met het bericht dat er een zwarte merrie in de stal van TS staat (dus niet die van de vriendin)
delerium schreef:Moderatoropmerking:Graag per nu weer verder over hoe het topic bedoeld is. Of de TS het paard zelf heeft gekocht of dat er een vriendin is en wie er voor wie liefdadigheidswerk verricht is ergens anders reuze interessant; maar niet in dit topic. Uiteindelijk wil iedereen het beste voor het paard, het afblaffen van de TS gaat daar niet aan bijdragen...