Prive vraagje : String of short of `gewone onderbroek`

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

adoratie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 08:10

ik draag normaal ook een hipster of boxer.. Moet er niet aan denken om een string te gaan dragen tijdens het rijden, kan het zo al niet uitstaan :p

farahtjuh

Re: Prive vraagje : String of short of `gewone onderbroek`

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 12:52

ik draag altijd een string zomer winter buitenritten dresuur altijd, met shorts en onberbroeken kan ik niets worden

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 12:53

Niets?! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 13:01

Ik heb een tijd terug een ongeluk gehad, op spoed binnengebracht en ik wist dat de kans groot was dat m'n broek uit zou moeten. Ipv te denken aan het stukknippen van een peperdure broek dacht ik eerst "oliebol, welk ondergoed heb ik aan..."

Popcorn19

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 15:39

Altijd een string.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:25

Gewone onderbroek, boxer/hipster zie je bij mij zitten of kruipt omhoog, en strings daar hou ik sowieso niet van :D

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:27

Boxers of shorts.
Gewone onderbroek.. dan moet ik pas vissen :+

Ismay1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 00:02

Hahah,., leuke vraag

Nee ik rijd altijd met string.. puur omdat ik dit eigenlijk altijd draag en het dus gewend ben.
Als ik toevallig wel een x iets anders moet dragen (ongesteld of weet ik veel wat).. zal het een boxer zijn,, maar dit komt eigenlijk nooit voor xD

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:42

Varekaj schreef:
Ik heb een tijd terug een ongeluk gehad, op spoed binnengebracht en ik wist dat de kans groot was dat m'n broek uit zou moeten. Ipv te denken aan het stukknippen van een peperdure broek dacht ik eerst "oliebol, welk ondergoed heb ik aan..."

Heeeeel herkenbaar _O-

Ann_l0ves_fe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 15:24

Het maakt mij eigenlijk helemaal niks uit, ik rijd gewoon met het ondergoed wat ik op dat moment draag. Dat is meestal een string.

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 15:36

Tegenwoordig maakt het me niet eens zo veel meer uit... Geen last van "vis"problemen... Meestal gewoon wat ik aanheb.. Moet wel zeggen dat toen ik nog op een manege reed ik dus wel vaak gewoon doorreed met "niet naadloos" ondergoed, maar daar gelukkig geen last meer van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 16:34

Sorry hoor, maar kan me niks bij dat 'vissen' voorstellen... Kruipt je string dan helemaal in je aars ofzo :=
Bij mij doen gewone onderbroeken dat juist, hebben geen houvast op mijn kont. Het gevolg: aan het einde van de rit lijkt het alsof ik een string aan heb...
Boxers lijken mij wel fijn, lekker warm. Weet iemand een merk dat niet oprolt op de plek waar zeg maar je bovenbeen in je heup over gaat (waar de boel dus buigt aan de voorkant)?

paardebloemp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 16:35

Blijft leuk, ondergoed van ruiters :P Jammer dat er zo weinig mannen zijn, want vind ik ook wel interessant. Die zullen met met (strakke) boxer rijden, denk ik :Y)
Ik draag asexy boxers. Hoger dan wat hip is -want dan zie je geen rand onder een ook hoge rijbroek- en met langere pijpjes (dus tot onder mn bil ipv halverwege). Volgens mij zie je ze niet heel duidelijk onder mn rijbroek en ze blijven goed zitten. De HEMA heeft fijne, maar ook verschrikkelijke, met een extra stukje in het kruis dat half los zit...

Rajaniii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 15:00

heb alles geprobeerd maar blijf bij boxers van Pieces.
heb op wedstrijd eigenlijk nooit srting aan, moeder moest x schrijven bij meisje. die had rode string aan en kreeg een 5 voor verzorging omdat het doorscheen :o
slipjes verbrand ik, haha vind ze helemaal niet zitten zelfs niet naast het paard!

_Daniquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:30

Ik gewoon met boxer, vind ik 't fijnste.

Marian01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:43

Ik draag gewoon wat ik die dag aanheb, string-boxer-slip, zit allemaal goed, nergens problemen mee.

(Ik vind het trouwens wel een strenge actie van de jury, want rood zou je niet moeten zien door wit, dus misschien heeft meisje juist extra aandacht willen besteden aan het niet doorschijnen...)

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:53

Een string, en daaroverheen een boxer :)

Hepento

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:55

Ik draag meestal bjorn borgs met rijden ook weleens gewone hipsters.
rood zou je idd niet moeten zien door wit, ik heb op wedstrijd altijd een rode boxer aan!

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:56

Boxer van pieces of een gewone standaard. :)

michellee73

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:59

String, heb ook nooit anders gedaan (okeoke in de pony tijd natuurlijk wel :+)
maar een boxer zie je ook door mn rijbroek heen dus dat ziet er sowieso niet uit..
vaak gaat ie dan opkrullen en zie je het :P

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 18:03

Gewone onderbroek of boxer in kort model

isaayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 18:43

een gewone onderbroek de boxer kruipt bij mij zeg maar zit niet lekke

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 18:48

Rajaniii schreef:
moeder moest x schrijven bij meisje. die had rode string aan en kreeg een 5 voor verzorging omdat het doorscheen :o

Oei dan voel je je wel lekker voor schut! Heeft ze het er ook bij geschreven als commentaar? _O-

Ik zelf draag eigenlijk gewoon wat ik op dat moment aan heb dus dat kan alle drie zijn. Wel heb ik 2 rijbroeken waar ik altijd een string onder doe omdat daarbij van een slipje of boxer de randjes heel erg doorschijnen en een string zie je daarin juist niet.

Cinderella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 18:58

Een stringetje :+ Vind ik ook het beste zitten! (Met alles eigenlijk, ik hou niet van gewone slipjes of boxers, vind dat totaal niet lekker zitten).

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 20:01

Gewone onderbroek moet ik altijd vissen. String rijdt best lekker, maar ik heb dan het gevoel dat ik in mijn blote kont rij.
Eigenlijk zit niks goed. Misschien moet ik eens een lange gebreide onderbroek proberen. :')