Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb hem net aan de telefoon gehad en nu ontkend hij dat hij een prijs heeft gezegd en dat ze zolang ze goed loopt, niet te koop is....
MiniMouse schreef:![]()
Ik heb hem net aan de telefoon gehad en nu ontkend hij dat hij een prijs heeft gezegd en dat ze zolang ze goed loopt, niet te koop is....
Ben ik dan echt zo dom bezig of wat...Hij noemde zijn prijs en daar wilde ik nu een afspraak over maken.
Nee, ik had het allemaal verkeerd begrepen.
Hij zei dat hij gezegd had: ALS ze te koop is dan..blablabla.
Ik moest maar rustig afwachten dan kwam alles zo goed.En ik kreeg er nog een flinke zucht achteraan ook![]()
Dus zelfs voor die €2000,- wilt hij haar niet kwijt.
Ik ben zooo bang dat ze zometeen ineens weg is zonder dat het gezegd word aan mij![]()
Met andere worden beestje blijft daar tot ze zichzelf kapot loopt...

bigone schreef:Als je daar voor het laatst 10 jaar geleden bent geweest dan ga je toch gewoon kijken, spreek hem rechtstreeks aan en zeg dat je er nu 2000 euro voor neer wilt leggen en dat hij direct moet beslissen.
Ook echt duidelijk maken dat dit eenmalig is en dat het aanbod alleen geld zolang je op de manege bent en als hij nee zegt dan maak je een mooie foto en neem je afscheid van haar.
Je moet je veel harder opstellen, hoe moeilijk het ook is en maak hem duidelijk dat hij niet over twee weken komt met het bericht dat je haar kunt komen halen. Hij wil wachten tot ze echt niet meer kan en dan mag jij de DA kosten en 2000 euri's betalen en hij schat jou zo in dat je dat nog zult doen ook.
), hoewel het inderdaad wel kan zorgen dat het overkomt bij de manegehouder. Aan de andere kant denk ik ook, aangezien je dit wil, dat je de kosten van de dierenarts ervoor over hebt. Moeilijk..
pmarena schreef:Ik zat ook al te denken , je zou toch bijna 1 of ander TV-programma erbij gaan betrekken , actie op touw zetten en de boel daar flink in het nieuws brengen als een mooi schrijnend verhaal van arme ponies die hun hele leven slijten in een stand en het niet eens gegund is om met pensioen te gaan