Faxx schreef:Hier ook een ruiter met een maatje meer. Ik heb al meerdere malen te horen gekregen dat het zielig was voor mijn paard of dat het er niet uit zag. Geeft natuurlijk wel een klap in je zelfvertrouwen. één iemand heeft het zelf gepresteerd mij te vertellen dat het dierenmishandeling was :S
Mijn paard lijkt er zelf geen last van te hebben. (maar ja sommige mensen zeggen dat het op langer termijn zeker schadelijk zal zijn voor het paard) Ik stap inderdaad ook vaak op via een kist, fijner voor me paard maar ook voor mij (soms zo stijf als een plank)
Ik post ook wel even een foto.
(ik zweer ook bij kunstlerenzitvlak!
Foto van een paar jaar geleden (heel veel foto's dat ik er naast sta bijna niks dat ik er op zit)
http://94.100.115.47/389300001-38935000 ... _ZUQu.jpeg
(tijd waarin ik het niet zo zag zitten om de divoza binnen te stappen dus maar met joggingsbroek rijden)
fijn hoor zulke mensen, zie veel ergere dingen die onder de noemer dierenmishandeling vallen.
je hebt een groot paard, die kunnen echt wel wat hebben hoor, kijk als je nou op een shet zou gaan zitten

even serieus, ik vind dat echt poedersuiker opmerkingen, ze weten werkelijkwaar niet hoezeer ze daar iemand mee kunnen kwetsen, en vaak zijn het mensen met maatje 0, een leuk plaatje om te zien, maar rijden ho maar!!!! (nu zeg ik dus niet dat alle mensen met maatje 0 dit zeggen, maar de mensen die het zeggen vaak maatje 0 hebben