Speld voor officials

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lowara

Re: Speld voor officials

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 15:04

@ suzanne: mjah.. laat ze maar lekker denken toch? we leven gelukkig nog altijd in een vrij land :j

PERENBOOMPIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 07:04

Ik vond het contrast envelop-speldje wel grappig!
Anyway ik zal hem volgend weekend op de Brabantse toch maar opspelden.
Ik denk inderdaad dat het rozetje beter geweest was,maarja de bedoeling is goed.
Enne die mensen doen ook hun best om ze dan een beetje af te zeiken in een brief vind ik nou ook weer overdreven.
Maar als je je daartoe geroepen voelt moet je dat gewoon doen natuurlijk,mij maakt het geen bal uit,kan me er niet druk om maken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 08:34

Wie zeikt ze af in een brief dan? :?

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 10:10

Ik heb eindelijk de P&S ontvangen en natuurlijk gelijk de blz over de pin opgezocht.

Allereerst netjes dat knhs zowel negatieve en positieve reactie alsmede een eigen reactie/uitleg plaatst. Er is over nagedacht en aansluiting met pin van fei gezocht. Prima dus.

De brief van dhr of mevr. L. de Jong verbaast me en de opmerking over de denigrerende en beledigende opmerkingen op diverse websites heeft me deze topic nog een doen nalezen.
Hij/zij moet het dus over een andere topic hebben want hier kan ik alleen maar meningen, alternatieven en ervaringen met een grote dosis humor teruglezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 10:14

Ik heb ze hier idd ook niet gelezen en volgens mij ging het er op juryplatform ook netjes aan toe toch? Misschien in dr omgeving of op andere fora dus?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 12:00

Kan idd ook ander forum geweest zijn natuurlijk.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 18:37

Gister gebeld dat ik nog geen speldje binnen had en vandaag direct een envelop in de bus; top! Het was in de envelop wel even zoeken naar het speldje :D

pieteritus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 13:50

Denegrerend kan ook doelen op júist die opmerkingen die hier als lollig worden ervaren. Een ander kan deze heel goed op een negatieve manier lezen (waaronder ikzelf ook af en toe).
Met het typen van een bericht (en ook het lezen trouwens) van een bericht hier op Bokt, ligt het ook vaak aan de stemming van zowel schrijver als lezer, zoals deze geïnterpreteerd wordt.
Ik kan me dus heel goed voorstellen dat 'de diverse internetfora' onder andere Bokt inhoudt.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 17:40

het is maar net waar de schrijver en de lezer de klemtoon leggen, en dat kan op heeeeeele verschillende plaatsen zijn..........

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 12:40

Had ik afgelopen zaterdag keurig mn speldje opgespeld... viel ie weg achter mijn ketting waaraan dezelfde kleur kralen zaten ;)

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 12:42

Ik had em ook op, had voor de grap de KNHS speld die je gwoon kunt kopen erbij gespeld. Beide vielen weg onder mijn jasje, hihi!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 12:38

Ik ga het zondag testen wat meer opvalt, mn speld of mn hesje :D

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 07:49

:= mijn speld zit dus in mijn jureertas, toen ik zaterdag na het jureren mijn tas uitpakte, dacht ik huh :? wat is dat voor raar klein ding :?

De bewuste speld :=

Ben er zo trots op dat ik hem nu al vergeten was :P

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 08:25

Ik heb mijn speld op mijn reglementenboekje gespeld.
Afgelopen weekend gejureerd en bij 1 oudere mannelijke collega de speld kunnen ontdekken. Bij de rest niet. Heb hem zelf ook niet opgedaan.

MargrietJonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 09:17

Naw ik ge m zeker te weten OP doen hoor!!!!! := Hmmm wanneer moest ik nou jureren?
Oh ja de laatste zondag van September.....

Laten we t maar zo zeggen. Dat de KNHS wel geprobeerd heeft er meer kenbaarheid aan
t jury zijn te geven....

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 10:05

En toch........... schept het best wel duidelijkheid, zonder dat je hoeft te lezen wat er precies op staat. Blijft dat het een onmogelijk klein onhandig dingetje is dat in verhouding tot de speld ongelooflijke grote gaten prikt. Maar gisteren deed zich bij mij een situatie voor waarbij ik het prettig vond een speldje op een revers te ontdekken, zodat ik wist dat er een official voor mij stond.

PERENBOOMPIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 10:24

Nou een aantal weken geleden gejureerd in Nijnsel bij de Brabantse Kampioenschappen en voor de gelegenheid speldje opgestoken.
Kom je daar krijg je alsnog een grote badge om op te doen met grote letters Jury erop!
Hou op zich al helemaal niet van opzichtelijke titels te moeten dragen en vind het speldje dan wel wat subtieler staan.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 10:26

Ik ga 5 september weer jureren en ik doe hem maar gewoon op. Vind het idee erachter goed.

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 10:28

Heb al weer aardig wat gejureerd sinds ik dat speldje in huis heb. Maar heb er nog niet een keer aan gedacht om hem op te doen, vergeet het gewoon steeds! Zag wel een ander jurylid met dat ding op, toen bedacht ik me opeens weer dat ik die ook had :=

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 10:31

Heb hem wel braaf gedragen... maar niet het idee dat het iemand opgevallen is haha

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 10:31

sjaantje schreef:
Heb al weer aardig wat gejureerd sinds ik dat speldje in huis heb. Maar heb er nog niet een keer aan gedacht om hem op te doen, vergeet het gewoon steeds!

Ik heb hetzelfde 'probleem' O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 10:44

sjaantje schreef:
Heb al weer aardig wat gejureerd sinds ik dat speldje in huis heb. Maar heb er nog niet een keer aan gedacht om hem op te doen, vergeet het gewoon steeds! Zag wel een ander jurylid met dat ding op, toen bedacht ik me opeens weer dat ik die ook had :=

Ik heb steeds door dit topic weer zo iets van 'O ja..' Maar vergeet hem ook steeds..

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 10:52

Ik zou eigenlijk niet weten waar ik het ding heb neergelegd. Ergens in huis... maarja.. ga zo'n klein ding maar eens terugvinden :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 11:46

Het idee erachter is zeker goed! Daar heb ik ook nooit commentaar op gehad.
Ik wilde hem opdoen vorige week en zaterdag maar ik zag hoe groot gat zo'n dingetje moest maken en ik heb het toch maar niet gedaan. Ik vind het hartstikke zonde, beetje door mijn jurk of jasje heenprikken met een enorm gat...

Dus nu gebruik ik niks, zoals voorheen. Daarom vond ik het ook een gemiste kans....

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 12:02

Ben het met je eens hoor Suzanne, en het idee is idd prima.