mijn paard is ouder als ik dacht...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 06:23

De laatste pagina's hier zijn echt walgelijk, nouja, ligt blijkbaar aan de leeftijd? Alles is 14 hierzo? :')
Heb zelf ook een 'miskoop' gedaan, dacht een braaf nuchter paard te kopen, maar het tegenovergestelde is waar.
Kom ik later op Bokt iemand tegen die haar herkende, verteld haar achtergrond, verdomme ook dat nog :+. Nouja, ik zou haar voor geen goud willen missen hoor.

Het kan ook heel goed uitpakken voor de TS haar kindje dat ze een ouder paard heeft, en nogmaals vind ik het super dat ze haar veranwoordelijkheid neemt en het paard houdt!

bliksem23

Re: mijn paard is ouder als ik dacht...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 07:08

maar goed mariska haar moeder beweerd dat er nooit een dierenarts bij is geweest en dat mariska liegt hier op bokt
terwijl ik toch echt denk dat ze wisten dat ze ouder was ook hadden ze al verzwegen van haar achter been dat ze getrapt zou zijn ook dat heb ik via een krabbel op hyves moeten lezen
ik heb ook niet veel voor de pony betaald omdat ze fiananciele problemen hadden maar nu is wel duidelijk waarom de pony weg moest
al met al ik heb een les geleerd en ga nu maar lekker van xzenzah genieten

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 07:19

Heb er maar 1 antwoord nog op, Boontje komt om zijn loontje.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 09:27

Even een (tijdelijk)slotje voor overleg.