. Superfijne cap! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Superfijne cap!
oude(ijzeren) slotjes verdwijnen helemaal 
ismy schreef:Ik blijf dit even volgen want ik heb ook zo nodig mijn vragen.
Hoe zit het met regen en vocht op de cap? Bij is er wel kans dat ie een buitje mee maakt!

calypsoo schreef:ismy schreef:Ik blijf dit even volgen want ik heb ook zo nodig mijn vragen.
Hoe zit het met regen en vocht op de cap? Bij is er wel kans dat ie een buitje mee maakt!
Een buitje?? De eerste keer dat ik er mee reed was op wedstrijd toen er flinke stortbuien opkwamen, en ik had m nog niet ingespoten.. Ik heb m gewoon laten drogen en je ziet er niks van! Ze kunnen zeker wel tegen regen..
edit ; foto
ismy schreef:Naja ik wil dus de Hampton. Maar ik zou dus waarschijnlijk bestellen bij de divoza en had afgesproken dat als de cap niet paste dat ze hem zo weer door konden verkopen. (mijn maat was er niet) Nou wouden wij er even over na denken en hebben we toch maar besloten om de cap bij de divoza te bestellen. We hebben hun gebeld en nou was het dus niet mogelijk dat als de cap niet paste dat ik hem dus niet nam.
Divoza is voor mij uitgesloten aangezien ik niet tevreden ben over de winkel en we er wel veel meer vervelende dingen mee hebben gehad.
Verder is er bij mij geen ruitersport winkel in de buurt waar ik hem kan passen. Ik heb de Hampton in een te grote maat gepast dus ik weet wel hoe de cap zit. (maat 56 gepast) Nou heb ik met mijn oude cap maat 54 en hij zit wel aardig krap. Ik heb mijn hoofd opgemeten zoals horseriderclasics had beschreven opgemeten en daar kwam 55,4 cm op uit.
Wat zeggen jullie? gewoon een maat 55 bestellen of zijn er nog andere suggesties? Zoals Epplejack heeft die cap niet..
Super bedankt.