Springjury 2010

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re: Springjury 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 21:25

Die staan er inderdaad nog op. Staan ook als nummer 1 en 2 om te bellen, maar op het moment bevindt iedereen zich buiten geloof ik :+

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 21:31

dat heb je met dit lekkere weer ja.
Ik zal het Groningse kernjurylid zondag alvast wel even melden dat je haar belt (als je haar nog niet gesproken hebt), want dan ben ik een dagje bij haar op bezoek.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 08:43

Gomir jij ook gefeliciteerd :Y)

Slootstage doe ik as zondag, moest eerst zelf Bixie jurereren en als dat klaar is racen naar de springring om de Z en ZZ te jureren :=

Heb al 2 juryleden aan de telefoon gehad die geen stagaires meewouden :?
Pffffffffffffff gelukkig afgelopen zondag op cc van de andere juryleden heel veel info ingewonnen en ook allemaal onwijs leuke reacties dat ze mij graag bij hun wouden hebben en dat ik de stage dus maar snel af moest ronden :')

Ben blij :D

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 09:36

kaatje77 schreef:
Heb al 2 juryleden aan de telefoon gehad die geen stagaires meewouden :?
Dat is wel iets om aan de KNHS door te geven.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 09:59

Nou, werd zo'n beetje afgekafferd :?

Maar goed, heb snel iemand anders gebeld die wel positief was :))
Zou er wel 1 van de oude stempel zijn geweest :')

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 20:15

*negeert rode letters*

Wil het bij jullie al een beetje lukken met die stages?
Ik heb nu wel eindelijk een rooster voor augustus, maar het valt niet mee om iemand aan de telefoon te krijgen...
Op deze manier gaat het niet lukken voor 31 december ben ik bang :+

henkstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 20:57

Hallo,

Ik heb bijna alle stages afgewerkt. Afgelopen zaterdag 75 combinaties "aan de bel" gehad, en daarna zou ik nog ongeveer 75 starts "aan de klok" zitten. Maar door het warme weer (35 graden) heel veel afzeggingen en weinig in de (aparte) barrage waardoor ik op 56 combinaties kwam. Moeten we maar zien hoe de KNHS dit berekend. iig op 7 augustus nog een keer aan de bel en waarschijnlijk dus proberen of ik het restant "aan de klok" af kan werken. Zal eind van de week eens een keer met de KNHS bellen hoe ze dit verwachten.
Heb wel al de 1e afspraak om te jureren gemaakt, mits ik de stages afgewerkt heb natuurlijk.. :D

Gr. Henk :list:

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-10 21:10

Wat super Henk :D

Ik heb reeds mijn slootstage erop zitten.
Parcoursbouwen heb ik 1 dag in de brandende hitte gedaan, erg leuk wel :))
Gister op het CSI secretaresse gedaan.

Moet nu alleen nog aan de bel en een keer beoordelen op stijl en dan ben ik er.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 22:26

Wat goed Henk!!

Hier schiet het niet op, heb het veel te druk met werken op het moment.
Moet daar echt even een prioriteit van maken anders komt het niet goed :n

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 12:32

Heeft er iemand nog tips om het een en ander te regelen? Desnoods in Verweggistan. Enige sloot die hier 'in de buurt' dit seizoen nog ligt zijn de regiokampioenschappen, daarbij vallen Friesland en Drenthe op een dag dat ik echt niet kan ivm nachtdienst en de datum van Noord-Holland kan ik wel, maar daar is geen kernjurylid.

Jij zit toch ook in het noorden Henk? Heb jij nog tips van juryleden/concoursen bij jullie in de buurt. Ga in september ook verhuizen dus wil eigenlijk wel proberen om dan in ieder geval een deel van de stages te hebben gedaan...

henkstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 12:51

Het eenvoudigst is om te kijken waar een sloot gebouwd wordt. Meestal op de kampioenschappen. Maar dan moet er inderdaad een kernjurylid zitten. Maar ik ben gewoon van boven naar beneden gaan bellen. Eerst bij ons in de buurt en daarna verder. Voor de andere stages kan je ook binnen terecht, maar er worden bijna geen sloten gebouwd op een indoor.
De cursusleider heeft aangegeven dat zij eventueel misschien wel wat wist, die kan je natuurlijk altijd bellen.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-10 12:53

Gomir, dan zou ik toch even contact opnemen met de KNHS, misschien dat je een vrijstelling kunt krijgen en de slootstage volgend jaar doen?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 12:58

Misschien wel Kaatje, maar dan kan ik dus ook pas volgend jaar zomer gaan jureren en dat zou ik toch wel heel jammer vinden. Dus als er mensen nog een concours met sloot weten dan hoor ik het graag even. Zal anders volgende week onze cursusleidster wel even bellen of die nog iets weet.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 00:23

Ik ben vandaag maar gewoon van boven naar beneden gaan bellen, ontelbaar veel voicemails gekregen en heel veel mensen gesproken die alleen kleine concoursen doen of in de zomer helemaal niet jureren. Hopelijk 4 stages kunnen regelen (Well in Noord-Limburg en Ruurlo, de andere twee nog onder voorbehoud). Heb de cursusleidster nu maar ingeschakeld voor de sloot, want die hebben ze echt nergens meer :+

Gelukkig is Nederland niet zo groot en houdt ik van autorijden :=
Na 10 keer Ermelo kan Noord-Limburg er ook nog wel bij ;)

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 09:08

Toen ik de stage deed had ik ook veel problemen om een plek te vinden. De lijst met kernjuryleden was niet up to date en de KNHS was niet erg hulpzaam. Zij delen gewoon mee dat je maar in een andere provincie moet gaan zoeken.

De drentse kampioenschappen in de wijk heeft een ingegraven sloot liggen en volgens mij het grote CC van Barchem ook.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 11:14

Probleem is dat geen van de kernjuryleden uit Friesland, Groningen of Drenthe (voor zover bereikbaar) op die betreffende kampioenschappen te vinden is...

Het valt ook nog niet mee om er achter te komen welke juryleden er op een bepaald concours staan, had de 3 organisaties in Noord-Holland met een sloot ook al gemaild, maar slechts van 1 een reactie gehad. Maar ik ben bijna rond nu, wel allemaal ver weg, maar het is niet anders. Wil het gewoon afronden voor het einde van het jaar...

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 11:44

@ Gomir dat klopt. Hier in Drenthe zijn er niet veel kern juryleden en die staan idd niet op de kampioenschappen.

Ik en nog een paar hebben geklaagd over de juryleden en de niet up to date lijst maar kreeg niet veel meewerking van de KNHS. Het is bij mij ook uiteindelijk gelukt maar vraag niet hoe..

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-10 16:26

@gomir, Lattrop heeft morgen een sloot en volgende week, misschien een optie? Kort dag, maar ik kom er net van weer, heb daar bixie gejureerd ;)

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 12:47

*schopt topic omhoog*

En? Zijn jullie al iets verder?

Laatste keer dat ik stage heb gelopen werd ik net daarna gebeld en is 1 van mijn paarden overleden.
Was er zo kapot van dat ik die week erop maar geen stage heb gelopen.........

Heb momenteel nog nisk in de planning staan, ga de KNHS even mailen hoeveel ik er nog moet :Y)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 21:11

Wat ontzettend sneu van je paard Kaatje :(:)
Ik ben een heel eind opgeschoten, vorige week op 4 concoursen geweest en 3 keer dubbele stage kunnen doen. Als het goed is nog één dus. En voor de zekerheid nog maar wat B op stijl, weet niet zeker of dat er ook 75 moeten zijn (omdat er staat 3 x bel, waarvan één keer B op stijl).

henkstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 13:58

+:)+ Afgelopen zaterdag de laatste 2 stages gelopen (bel en tijd) en documenten waren opgestuurd naar de KNHS. Net even gebeld om aan te geven dat het de laatste stages waren, kreeg ik bericht dat de bevestiging dat ik mag jureren al op de post was en dat dit waarschijnlijk morgen al bij me afgeleverd werd.

Mooi snel dus... :D ik heb de stages achter de rug.
Jullie succes met de stages en we zien elkaar vast nog wel eens "in de wagen".

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:27

Netjes Henk! Proficiat!
Wij zitten straks redelijk bij elkaar in de buurt dus we komen elkaar vast wel eens tegen op concours :j

Ik heb er nog één te gaan (is al bevestigd door de KNHS). Aanstaande zondag dus nog tijdwaarneming en dan ben ik ook klaar :j

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 21:44

Gefeliciteerd Henk *\o/* *\o/* *\o/* en Gomir ook al bijna klaar +:)+

henkstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 21:55

Bedankt :D , ben ook blij dat ik nu niet meer afhankelijk ben van een kernjurylid. Ben ervan overtuigd dat ik nu nog veel moet "meelopen" en kilometers moet maken om het "vak" te leren. Maar ben nu daar vrijer in.

Hoeveel moet Kaatje er nog?
De andere aspirant juryleden uit Drenthe zijn ook bijna klaar. Afgelopen zaterdag samen met 1 in de wagen gezeten. Hij moet schrijven toen ik de tijd deed en een keer tijd toen ik de bel had. Konden we dus mooi combineren.

Hoe is het met je regio-genoten Kaatje?

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 22:06

Kaatje moet er nog 3 als ik het goed heb :))
Aan de bel en stijl beoordelen.
Oh en voorterrein ook nog :o

Hein en Jeanette heb ik nog niet gesproken, beide waren druk, net als ik :=

Ik zal ze binnenkort een keer bellen ;)
Sonja sprak ik met de ARD, weet jij of zij al klaar is?

En Katja?