Met thermolaarzen rijden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Appelsapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 23:54

ik heb HH Thermo Deluxe , zijn niet zo lomp zoals de normale en blijven niet vast in de stijbeugel , ik ben er in iedereval erg tevreden over :D

dit zijn ze:

Afbeelding

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 14:29

Ik heb zelf de simpele van hh en ik kan er niet mee rijden , ik blijf hangen in mijn beugels, terwijl ik toch redelijk brede beugels heb , maar bij mij zakken ze ook af :o en je kan blijven hangen achter je zweetbladen .

kimroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 17:12

Met thermolaarzen van harry's horse heb ik wel gereden maar rij ik eigenlijk alleen zonder zadel.
Omdat ze nogal breed zijn blijf ik snel klemmen in de beugels en dat is nou niet echt een veilig idee..

susasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 21:21

Ik heb dezelfde ook
Ik mag er in de les mee rijden
Ze zijn alleen bij je tenen een klein beetje wat kouder ( vind ik he)

Anoniem

Re: Met thermolaarzen rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 13:39

Ik heb ze ook en kan er prima mee rijden. Je moet alleen wel even kijken of je voldoende ruimte in je beugels hebt.

x_Anouk_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 22:19

Ik heb ook thermolaarzen, maar ik gebruik ze alleen als in ''thuis'' in de bak rijd. Dan is ''mijn'' paard veel rustiger en ben ik altijd erg blij als ik ze aan heb, lekker warm. Maar meestal gebruik ik ze gewoon voor op stal en als ik ga rijden op de vereniging of manege dan rijd ik toch liever met gewone laarzen of chaps.
-Ik ben laatst ook blijven haken, gleed de hele tijd naar achter met mijn laars, echt heel vervelend.-

AMarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 22:24

shaantjenr10 schreef:
ik heb HH Thermo Deluxe , zijn niet zo lomp zoals de normale en blijven niet vast in de stijbeugel , ik ben er in iedereval erg tevreden over :D

dit zijn ze:

Afbeelding

Die heb ik ook, Ze zijn erg fijn met rijden vind ik. Heb wel in hetbegin dat ik een blauwplek op mijn kuiten heb omdat de rand aan de binnenkand bij je kuit vrijdik is. maar dt went.

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 22:26

ik vind de laarzen wel lekker rijden.. alleen als ik op me andere paard rijd, daar heb ik schuine blokjes in de beugels.. dan blijf ik wel steeds vast zitten maar in mijn gewone beugels heb ik nergens last van en vind ze heerlijk warm aan:D

Blackitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 17:05

Ik heb ook die deluxe van HH en mag hier ook mee rijden in de les! Nou rijd ik niet in een groepsles of iets, maar ik zie in de groepsles ook wel eens meisjes hiermee rijden!

Elsskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 19:11

Ik ben de hele winter al met de HH de luxe aan het rijden en heb nog nooit zo een fijne warme laarzen gehad en ze zijn ook nog mooi. 8-)

nozliwki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:48

Ik rij liever gewoon met mijn normale laarzen. Voor in en om stal heb ik van die snowboots, lekker warm...

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 13:15

ik liep de afgelopen tijd gewoon op school en op me werk in die thermodingen, gleed ik tenmiste niet uit in de sneeuw en men goede schoenen gingen niet meer stuk :+

MaritBR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 13:28

niet doen! ze blijven idd hangen in je beugel!

xCharlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 18:07

Ik heb zeg maar gewoon van die 'lompe'. ( Sorry ik kan jou link niet openen dus kan ik niet zien of jij die ook bedoelt. x3. )
Bij mijn vorige Verzorgpony is er iemand een keer van afgevallen en werd een stukje meer gesleurd omdat die thermolaarzen bleven hangen. Op onze manege is het zelfs verboden om met die thermolaarzen te rijden! Ik zou dus voor een smaller model gaan. ;)

Linsey_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 19:26

Erpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 19:33

Afbeelding :D :D
Deze zijn van HKM als het goed is. Erg fijn en lekker warm! Die van HH zijn bij mij niet waterdicht en waren nogal breed.

Valerie_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 20:09

Ik had eerst ook van die thermo laarzen van divoza eigen merk was dat volgens mij maar ik kon er ook niet echt lekker mee rijden! nee doe mij maar gewoon leren laarzen :)

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 20:58

Ik rijd er gewoon mee. En als je op manegebeesten rijd, moet je wel van tevoren controleren of het past, maar heb nooit problemen gehad. Prima laars.
Met dit weer heb ik ze ook naar school, de stad en whatever aan. Dan glij'k niet uit! :D

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 21:04

Ik heb nou deze:
http://www.dekroo.nl/dynamisch/producte ... der_ii.jpg

Deze zijn heeeel fijn, ze zijn warm, gaan niet snel kapot en zijn ook water dicht :D
Zijn van Mainten Horse ;)

Zit wel een prijskaartje aan :o

Ik heb die nooit gehat, maar wel ooit eens aangehat van mun zus, ze blijven en frésélíjk hangen in de beugels!
Had eerst die andere van HH en die waren wel fijn, alleen krijg je ze niet goed aan&uit xd

xErnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 23:21

ik heb ook thermolaarzen en ik rijd er prima mee en ze zijn lekker warm, en ik rijd er ook les mee :) gata ook gewoon goed.

Aleta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 11:25

Ik heb deze van divoza.nl:
Mondoni Canada thermolaars en hij bevalt heel goed.
ze zijn lekker warm en niet zo duur.

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 11:30

Ik heb ook thermolaarzen, van de welkoop (zitten erg lekker hoor) :Y)
en daar rij ik ook mee.
Ze zitten prima en geen ongemakken met de beugels.
Ik heb alleen zelf een probleem wat door mijn lange benen komt
Ik heb namelijk hele lange benen waardoor de laarzen nooit heel hoog zitten (hoe het hoord zeg maar)
en ik tijdens het rijden vaak net met het randje van mijn laars onder het zweetblad blijf haken... :(
hoe ik dat voorelkaar krijg weet ik niet.. maar lastig is het zeker...

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 11:37

Vorige week tijdens springles had een meisje dergelijke thermolaarzen aan. Ze kon na elke sprong weer even beide voeten loshalen uit de beugels, aangezien die toch klem gingen zitten in de beugel.

Voor een stapritje ofzo kan het best wel, maar als je fanatiek wil rijden of een enthousiast paard hebt vind ik het vragen om problemen.

Doe ze dan lekker de hele dag aan en spring net voordat je gaat rijden in je gewone laarzen ;)

femkesofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 20:48

Ik heb ze ook maar ik draag ze niet naar de manege ik ben namelijk een keer van een hele irritante pony afgevallen en toe bleef ik hangen en werd ik meegesleurd! niet fijn!
gr: Femke

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 20:53

Ik heb thermolaarzen van BR, en ik kan er gewoon goed mee rijden :)