Koop ongedaan maken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-09 21:41

russel schreef:
Kijk eens op de site van Antoine de both, hij doet rechtrichten, dat kan jouw paard misschien ook wel helpen.

Bedankt voor de tip, ik kreeg laatst ook al een pb met die informatie. Had mij er overigens daarvoor al goed in verdiep, dit is zeer zeker een optie! :)

Danielle83

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 19:03

hoi

ik weet bijna zeker datje in je recht staat als jij met nieuwe fotos kunt bewijzen dat dit paard dat al had toen jullie hem kochten kun je op grond daarvan
met een dierenarts verklaring de koop ongedaan maken
en voor alle andere mensen als ze van te voren een pijnstiller erin zetten voordat ze de buigproef doen dan komt ieder paard daardoor heen en bij een klinische keuring word geen bloed afgenomen dus is t niet traceerbaar
ik zou der toch maar is even achteraan gaan

groetjes danielle

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 11:54

ik vraag me af of je met het rijden nu jezelf niet in een lastige situatie brengt. hij loopt dus nu goed, daarmee toon je aan dat de oude eigenaresse gelijk kan hebben dat hij bij haar nog nooit gekreupelt heeft. en lijkt me al helemaal niet verstandig om te gaan rijden als je geen speciaal beslag eronder hebt. maar goed dat is mijn mening.