Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar verwacht t niet zo gauw in bos of zo

soms zoek ik wel een leuk kleurtje uit of zoek ik iets wat net ff wat anders is dan waar half NL mee rondrijdt
maar niet heel bijzonder
maar ben zo niet gaan rijden
)

http://www.horseandlady.nl
astridelise schreef:Hoort het bij deze rijstijl dat er zonder hoofdstel gereden wordt? Het was mij nl. ook opgevallen op de TS.
Het is nu vooral een kwestie van dat er vrij moeilijk aan te komen is en er wat dat betreft dus een reisje Turkmenistan eerst in het verschiet ligt (hoewel het via via wel hier en daar op de kop te tikken valt, maar ik ben erg kieskeurig). Mag ik ook niet over klagen; koffer niet te vol en hupsakee reisje Centraal-Azië.
Prachtig geborduurde kleding hebben ze daar en zilveren sieraden voor mens én paard. Dat ik dan wat bekijks zal trekken zal me een rotzorg zijn maar altijd alleen rijden is weer wat te vaak (alleen met paard eropuit heeft uiteraard zijn charme). 
Krijg er ook regelmatig complimenten over en al ben ik niet zo'n held met het ontvangen van complimenten is het tóch goed voor het ego.
.
Succubi schreef:En eeh, paard poetsen en voor laten komen is toch heel normaal voor een dame in kledij?

fojoe schreef:en mijn complimenten aan de schone dame op haar stoere ros
Malenka schreef:Dan nog iets waar ik altijd mee zit als ik mooie kleding aan doe te paard: die lelijke cap. Hoe kun je dat op lossen.
Huertecilla schreef:We hebben voor situaties waarbij we het kansverkleinen minder in de hand hebben de keuze uit een zestal helmen.

Bandida schreef:en weer on-topic: ze komen in de meest fantastische kleuren en prints!!!