hoe bevallen jullie petri`s AANKOOPVRAAGJE

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jolijnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 14:46

Ik heb ook petries (standaard), nu zo'n 2 jaar en rondom de kuit worden ze mij toch echt te klein. Voornamelijk rechts. Links zit nog wel goed.
Ze zien er nog wel heel erg goed uit.
Nu wilde ik er een rits in laten zetten, heeft iemand hier ervaring mee en wat de kosten daarvan zijn?[/quote]

je kunt ze ook laten uitrekken, een rist is en blijft toch altijd wel een fragiel punt/ minder sterk punt van de laars,
en volgens mij is uitrekken veel goedkoper dan een rits erin te laten zetten ;)

Lisa_Phantom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 14:51

ik heb zwarte Petrie Standaard. Die waren destijds 310,=. Veel plezier van.
Nu heb ik voor gewoon training donkerbruine Petrie Polo's erbij. Die waren 480,=. Zijn echt geweldige laarzen. Ben er erg blij mee. De zwarte heb ik nu voor wedstrijden.

Lisa_Phantom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 14:53

twinkle_poes schreef:
Ik heb ook petries (standaard), nu zo'n 2 jaar en rondom de kuit worden ze mij toch echt te klein. Voornamelijk rechts. Links zit nog wel goed.
Ze zien er nog wel heel erg goed uit.
Nu wilde ik er een rits in laten zetten, heeft iemand hier ervaring mee en wat de kosten daarvan zijn?

je kunt ze ook laten uitrekken, een rist is en blijft toch altijd wel een fragiel punt/ minder sterk punt van de laars,
en volgens mij is uitrekken veel goedkoper dan een rits erin te laten zetten ;)[/quote]

Ik heb mijn eerste Petrie's laten uitrekken rondom mijn kuiten. Dit had ik laten doen bij de schoenmaker en het koste iets van 2,= ofzo. Dus het is sowieso eerst de moeite om dat even te proberen, voor dat je er een rits in laat zetten. Bij mij heeft het effect gehad, want ik pas ze weer.

Fleurrr_

Re: hoe bevallen jullie petri`s AANKOOPVRAAGJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 20:40

niet goed..

angeliquer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 23:19

zou ook eerder je laarzen latenoprekken dan een rits erin, maar dan wel oprekken bij Petrie of een ruitersportzaak die er verstand van heeft....

Judithgiirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 15:40

Ik heb 3 paar laarzen van Petrie, en het bevalt me erg goed!
Als je dressuur wilt gaan rijden zal ik de Petrie Anky doen, is wel heel netjes!