Heb er wel 1 met mennen maar daar zie je alleen een klein stukje van de bovenkant en bontje, niet de hele laars.Kan overigens wel vragen of iemand vandeweek ff foto maakt met mij + laars. (Moet ik ze wel even poetsen
) Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Heb er wel 1 met mennen maar daar zie je alleen een klein stukje van de bovenkant en bontje, niet de hele laars.
) _Lott schreef:LiSSy schreef:ik heb kuitmaat 34 en mij zijn ze dus ook flink wijd, maar op stal boeit dat me helemaal niets en anders heb ik ze aan met een spijkerbroek erin, dan valt het al helemaal niet op
nee, dat heb ik dus ook! ze moeten alleen nog wat rond gaan zitten, dan zie jeh et minder
Fleurtje100 schreef:Heb je wel de goede maat Daantje? Ik heb snel koude voeten maar in die Dubarry's juist niet. Vaak krijg je koude voeten als schoenen knellen. Ik loop er ook echt goed op (al is goed ergens op lopen natuurlijk echt persoonlijk). Zou ze dan inderdaad tweedehands verkopen, hartstikke zonde als je ze alleen maar draagt om het hoge aankoopbedrag, dan kun je ze beter voor een mooi prijsje verkopen en daar andere voor kopen.
daantje99 schreef:Fleurtje100 schreef:Heb je wel de goede maat Daantje? Ik heb snel koude voeten maar in die Dubarry's juist niet. Vaak krijg je koude voeten als schoenen knellen. Ik loop er ook echt goed op (al is goed ergens op lopen natuurlijk echt persoonlijk). Zou ze dan inderdaad tweedehands verkopen, hartstikke zonde als je ze alleen maar draagt om het hoge aankoopbedrag, dan kun je ze beter voor een mooi prijsje verkopen en daar andere voor kopen.
Ik heb ze inderdaad te klein gekocht. In de winkel zaten ze nog perfect maar thuis niet meer (heb ik anders nooit last van).
Heb al aan meerdere vriendinnen gevraagd of ze ze ook willen overnemen maar zij vonden ze ook of te klein/te groot.
Maarja heb er ook niet zoveel zin in om er veel geld aan te verliezen.
nameless schreef:daantje, welke maat heb je/??

) 
minkie schreef:Als je ze toch nog kwijt wil Daantje dan bied ik mij aan!!!!
?? 
daantje99 schreef:minkie schreef:Als je ze toch nog kwijt wil Daantje dan bied ik mij aan!!!!
Hangt er van af hoeveel je biedt??

OoappeloO schreef:Vandaag met mn laarzen lekker over het strand gebanjerd!
Nu zitten er alleen nog twee donkere natte plekken op het leer, van binnen is het niet nat, maar buiten nog wat vochtig. Het zijn twee kleine plekjes. Maar dat hoort toch niet?
... was wel even slikken, maar ze zien er gelukkig nog goed uit!