Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jester_ schreef:Ik denk niet dat deze laarzen met intensief gebruik lang mee gaan. Net als lipica, mooi, maar na 2 jaar dagelijks 2 paarden is er bijna niks meer van ze over..
KarinLF schreef:Jester_ schreef:Ik denk niet dat deze laarzen met intensief gebruik lang mee gaan. Net als lipica, mooi, maar na 2 jaar dagelijks 2 paarden is er bijna niks meer van ze over..
Ik denk dat geen enkele laars na intensief gebruik lang mee gaan!
En daar is de prijs dan ook naar, heb Petries en DeNiros gezien die er na een paar jaar ook niet meer zo florissant uitzien
KarinLF schreef:Jester_ schreef:Ik denk niet dat deze laarzen met intensief gebruik lang mee gaan. Net als lipica, mooi, maar na 2 jaar dagelijks 2 paarden is er bijna niks meer van ze over..
Ik denk dat geen enkele laars na intensief gebruik lang mee gaan!
En daar is de prijs dan ook naar, heb Petries en DeNiros gezien die er na een paar jaar ook niet meer zo florissant uitzien
magootie schreef:Ik lees hier al lang mee en heb ook vorig jaar voor Celeris gekeken. Heb ze in het echt gezien en gevoeld maar vind de afwerking vaak niet mooi en de vorm van de voet heel lelijk! De kwaliteit vond ik ook niet geweldig.
Ik heb zelf laarzen van Petrie die al bijna 12 jaar oud zijn en waar nog nooit een zool van vervangen is en er voor die leeftijd nog super uit zien! Dus over de kwaliteit van Petrie ben ik heel erg te spreken!
Heb pas ook nieuwe Petries aan laten meten en die zijn echt fantastisch, zo zie ik ze niet voorbij komen bij Celeris! Ze waren ook wel wat duurder, maar dan nog denk ik niet dat Petrie en Celeris te vergelijken zijn
Zie zeker ook mooie langs komen bij Celeris, maar vaak zie ik er kreukels in zitten waar het niet hoort en slechte afwerkingen daarbij vind ik de service heel slecht!