Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Quibjeee schreef:Ik heb een paard van 1,72 meter en ben zelf 1.63 dus redelijk klein voor zo'n groot paard. Nou had ik iets van XXL gelezen en dan een pijl die naar mijn paard wijst, iemand nog ideeën?
xTesslove schreef:Hoe duur is het transferpapier van de action trouwens? Vond het via zo'n website wel een beetje te veel van het goede, 60-70 euro voor een sweater. Koop er dan liever een voor 15 euro in de Primark / H&M haha!
SmartBH schreef:Ik heb het topic doorgenomen en heb al leuke ideetjes opgedaan ! maar ik wou misschien eentje waarin de naam van mijn paard in verwerkt is, helaas heb ik echt geen inspiratie meer...
Wat zouden jullie kunnen doen met de naam Smart BH ? Mag ook zonder de BH zijn hoor, ik rij western... iemand die mij inspiratie kan geven??
Jackytje schreef:SmartBH schreef:Ik heb het topic doorgenomen en heb al leuke ideetjes opgedaan ! maar ik wou misschien eentje waarin de naam van mijn paard in verwerkt is, helaas heb ik echt geen inspiratie meer...
Wat zouden jullie kunnen doen met de naam Smart BH ? Mag ook zonder de BH zijn hoor, ik rij western... iemand die mij inspiratie kan geven??
Men paard zit om men borsten![]()
![]()
Sorry, kon het niet laten![]()