paardrijden met een maatje meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 14:29

Wat een gave paarden heb jij!! :D
Past prima!

Klasien, ik vind jou wel een beetje aan de grote kant voor een haf... maar vooral ook lang! Maar ik denk dat je zelf het beste kunt oordelen of dat goed gaat :)
Aan de andere kant ben ik dan wel kleiner maar waarschijnlijk minstens even zwaar :+

IndianaJones, cool paard! Wat een manen zeg!! En niet bang zijn he, paardrijden is leuk! :D

Corally_B

Re: paardrijden met een maatje meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 14:33

Wat een leuke combinaties komen hier langs!!
Geeft de burger weer moed ;)

Ik rij op een tuiger van 1.63, niet zo groot dus, en kom er ook wel iets onderuit met mijn benen maar hij oogt groter.
Heb een 18,5 inch zadel dus kont past prima.

Rijbroek moet goed strak zitten maar een tshirt het liefst zo wijd mogelijk... Heb ook vaak een bodywarmer aan, kleed toch iets meer af.
Daarnaast vind ik toch altijd dat laarzen meer afkleden dan chaps...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:19

Ik heb twee shetjes voor de wagen :) en mijn tinker is 3,5 dus die gaat deze zomer allemaal nieuwe dingen leren :) expres een flinke knol gekocht :)

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:48

Geweldige combi's allemaal :j :j :j

Ik vind dat we er allemaal best mogen zijn 8-)

Geweldig topic gewoon, je hebt echt niet meer het gevoel dat je alleen bent op de wereld *\o/* *\o/* *\o/*

Ik probeer deze week eens een fotootje te maken van mij op mijn merrie van 1m65 (anglo-arabier x volbloed)

Ik ben 1m66 en heb maat 46

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:49

Anoukie en Jaffel, wat een prachtige peerden! :D

Miccamaaike...ja dat is zo, hoort wel zo te zijn in ieder geval he, dat het vooral leuk moet zijn! hahah Maar als je angst zo gaat overheersen, is er niet gek veel leuks aan hahaha.
Ben er hard mee bezig om het beter te laten gaan!
Heb er lang mee gewacht om op Shathu te stappen. Vond hem (zeker in vergelijking met m'n oudere Tinker) maar een schrielkipje. Vond hem nog jong (en nog aardig in de groei) en mezelf te zwaar voor hem. Dus gewacht tot hij ouder werd EN zelf aan het afvallen gegaan. Rare is wel...ik had een bepaald gewicht in m'n hoofd zo van "dan en dan kun je wel op hem" ...maar dat gewicht bleef ik naar beneden stellen. En nog steeds denk ik vaak onzekertjes "kan dit wel?!"
Hij wordt in april 6 jaar, dus dat groeien is grotendeels gebeurt nu (zijn groeien), dus we gaan toch maar oefenen en proberen de angsten kwijt te raken en het weer leuk te vinden! :D

Evelli...dat is/was ook altijd mijn gedachte, maar ehhhh nu ik die dames hierboven allemaal op die "sjieke" :D paarden zie denk ik "hmmmm dat plaatje is absoluut niet verkeerd" ;)

Kreeg net een mailtje van Bonprix tussendoor (die sturen ze overigens wel 100x in de week hahaha) met reclame, maar zag ook dit shirtje weer, gaat t/m maat 56, vind ik ook erg leuk om tijdens het rijden aan te hebben (de zwarte bijv)
http://www.bonprixsecure.com/nl/Sweatve ... icle_image

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:50

pirouetje schreef:
Geweldige combi's allemaal :j :j :j

Ik vind dat we er allemaal best mogen zijn 8-)

Geweldig topic gewoon, je hebt echt niet meer het gevoel dat je alleen bent op de wereld *\o/* *\o/* *\o/*

*\o/* :D := +:)+ _O- _/-\o_

door jullie hier in het topic zal ik vanaf nu als ik op paard stap goed om de kleren denken hahaha. WAT ?!? En zal er bijroepen "fotooo graag" := :=

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:51

Ik vind Shathu echt fantastisch :+: hoop dat Lotje nog wat gaat uitzwaren :)

Ik vind het ook een fijn topic, maar laten we niet al te veel offtopic gaan want anders verplaatsen ze ons nog naar de huiskamer en dat vind ik zonde :)

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:57

Izzook leuk, Jones! Is toch weer net wat leuker dan 'n gewoon effen ding. Zo zie je maar: leuke en passende kleding hoeft niet al te duur te zijn, en met een beetje creativiteit zie je er toppie uit!

Die Tinkers! ik zou er een moord voor doen! Maar nog net niet mijn eigen bonte ervoor weg doen.... :D

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:03

@ miccamaaike: Ik ben het met je eens, voor het mooie ben ik te lang voor haar. Ik rij dan ook geen wedstrijden ;)
Voorheen had ik een KWPNer van 1.76m, daar kwamen mijn benen ook onder uit! Mijn Haflinger heeft veel massa, is breed, daarom gaat het net.

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:04

Ik zit nog op mijn Horka Atlanta te wachten (grijs geruit) van AmazoneXL, ik ben zo benieuwd :j
Natuurlijk heb ik weer eens geen geduld, ik woon in Belgie, dus betaling en verzending duurt gewoon iets langer ;(

jamiroquai hebben we je bonte al op foto gezien ??? Ik ben gek van bonte paarden :)
Mijn merrie verwacht een veulen van de homozygote hengst Caesar ter Linden, dus een bont veulen *\o/*
Laatst bijgewerkt door pirouetje op 01-02-11 16:07, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:05

Ik zou er persoonlijk geen probleem mee hebben als dit naar de huiskamer zou verhuizen hoor :).

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:06

Een rijfoto heb ik nog niet maar:

Ik ben 167 weeg 98,8 en rijd een fjord van 150 die bijna 9 is.
Reed eerst ook op ijslanders maar die waren nog te onbespierd voor mijn gewocht dus daar ben ik snel mee gestopt.
Op de fjord voel ik me iig prettiger...

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:07

Super leuke foto's allemaal! Wat een leuke paarden hebben jullie, mooie combi's zie ik hier voorbij komen :D
Vind dit ook een heel fijn topic, iedereen laat mekaar in z'n waarde en attendeert op leuke kledingtips (niet altijd even fijn voor de beurs, haha := )
Denk dat ik de knoop bijna heb doorgehakt en dat ik Lipica's ga bestellen O:) Zit me er al een behoorlijke tijd aan te vergapen :D

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:07

Anoukie schreef:
Ik zou er persoonlijk geen probleem mee hebben als dit naar de huiskamer zou verhuizen hoor :).

Als we maar kunnen verder babbelen he :-)

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:09

gelijk heb je....we blijven on-kleding-topic :D (maar af en toe wat gezelligs tussendoor moet kunnen toch!? ;) )
Inderdaad...ook geen ramp toch...huiskamer?!?

Jamir...is ook zo hoor, het hoeft niet altijd heel duur te zijn. Bij de paarden heb ik het toch allemaal zomaar weer vies, vindt het juist wel fijn als ik een koopje kan vinden :D . Moet het wel een "goed stofje" zijn, wat niet al te veel "tekent" enzo.

Dit zwarte shirtje heb ik ook gekocht voor op m'n grijs/zwarte rijbroek. Zie nu de bruine...vind ik ook wel leuk eigenlijk
http://www.bonprixsecure.com/nl/Shirtja ... bu=1840671

Wel fijn dat ze erbij vermelden of het strak of losjes zit!

Oooow en deze donkerbruine vind ik ook zo leuk! Of zal die wat "dikkig" maken?!?
http://www.bonprixsecure.com/nl/Fleece- ... bu=2212881

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:10

Het is jammer dat je in de huiskamer zoveel moeilijker te vinden bent voor nieuwe mensen die opzoek zijn naar tips voor kleding in een maatje meer.

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:13

Laatst bijgewerkt door IndianaJones op 01-02-11 16:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:19

Jaffel schreef:
Wat een leuke fotos allemaal. Ik zorg ook altijd voor wat ruimere kleding bij het rijden, niet te ruim want dan lijk je ook weer groter :D
Op deze fotos rij ik nog met Petrie chaps, maar ik heb sinds kort croco met lak lipica's, die bevallen ook super. Ik heb ook nog een paar Petrie polos staan maar die vind ik helaas niet fijn omdat de voet eigenlijk net te klein is en daarom knelt, dus die doe ik de verkoop maar in helaas. Ik zal ook een foto plaatsen van mij op beide paarden. Ik ben niet zo lang helaas, beide paarden zijn 1,69/1.70

Afbeelding

Afbeelding

ERG leuk om eindelijk eens rijfoto's van je te zien :j! En wie is die knappe zwarte eigenlijk :D?

Iedereen ook nog erg bedankt voor de leuke reacties op Niels en mijzelf :).

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:31

Oh enne, wat zijn de maten van die petri polo dan Jaffel :D? Welke kleur?

Blackbinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:36

Ik vind het ook fijner om geen huiskamertopic te zijn. Hier komen toch wel hele fijne tips voorbij. Daarbij zijn er een aantal van dit topic al naar een huiskamertopic gegaan volgens mij ;-).

Heb geen recente foto's. Deze is van zomer 2009. Ik ben de voorste op de bonte. Maar dat is denk overbodig om te zeggen hahaha. Paard is 1.50 en lekker stevig (geen tinker). En ik ben ook lekker stevig (helaas).

Wist helemaal niet dat er een foto gemaakt was. Mocht je je afvragen wat ik allemaal aan het doen ben. Was achterwaarts aan het gaan.....
Afbeelding

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:45

*slikt*

Hier een foto van mij van afgelopen zomer. Heb er nog 1 van later, maar die vertekend een beetje omdat ik daar 2 truien en een dikke winterjas aanheb...

Afbeelding

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:50

Jouw bonte lijkt verdacht veel op de mijne! (En je rijbroek ook) :j

Leuke combi.
Op de profielen van anderen zie ik heel veel stevige dames hoor. Echt niet iedereen is superslank! :Y)

@ Djuulsie: een trui om je middel maakt wat ronder. Jullie zien er samen leuk uit!

Blackbinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 17:28

jamiroquai; Thanks, dat doet een mens goed! Ja joh, lijkt hij op jou bonte?! Leuk! Hij staat ingeschreven in het kwpn stamboek. Maar voor de rest is alles onbekend helaas!! Broek is van mondoni met leren zitvlak.

Ik zie ook geen dames voorbij komen die niet kunnen. Of het paard heeft een hoge stokmaat, of het is een lekker stevig paardje. Komen echt leuke paardjes en combi's voorbij.

Blackbinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 17:35

IndianaJones; Wat handig die links. Staan echt hele leuke dingen bij en het is daar erg leuk geprijst!!!!

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 18:05

Black Binky,Ik BP je even, anders worden we verbannen....