Kramer Paardensport Fans

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ConnemaraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 13:27

darkadia schreef:
ConnemaraP schreef:
Wie van jullie heeft er ervaring met de winterrijbroeken. Ik zelf heb de winter rijlegging Hermine, deze zitten echt super vind ze alleen niet heel warm. Zijn er andere die wel echt warm zijn of zijn ze allemaal een beetje in deze dikte. Alvast bedankt,

Ik heb er vorig jaar een gekocht. Hij is dunner dan de PS of Sweden Jennifer, maar wel dikker dan de legging die ook winter versie zou moeten zijn (die heb ik dan ook geretourneerd) en gemaakt van soft Shell.

En welke is dat dan?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 13:38

Ik heb 2 winter legging en die zijn juist lekker warm. Zo'n geruwde zachte binnenkant. Nu draag ik er alsnog een thermo legging onder, maar Day komt vooral omdat mijn lijf slecht is. Die legging trek ik er al onder als het onder de 15 graden komt en die van kramer in de winter.

Ik heb deze;
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-rijb ... .38..ZT%3e

Die is wel blijkbaar warmer als 1 van de goedkopere, die heeft mijn moeder en zijn wat dunner.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 15:13

ConnemaraP schreef:
darkadia schreef:

Ik heb er vorig jaar een gekocht. Hij is dunner dan de PS of Sweden Jennifer, maar wel dikker dan de legging die ook winter versie zou moeten zijn (die heb ik dan ook geretourneerd) en gemaakt van soft Shell.

En welke is dat dan?

Even opgezocht: de Elodie

ConnemaraP

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 22:37

Dankjewel allemaal voor de reacties, dan ga ik de iets duurdere versie bestellen

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 14:56

Ik ben helemaal losgaan net. We waren in Hockenheim geweest. Leuke locatie, daar was ik nog niet eerder geweest.
Ze hadden nog een magazijn uitverkoop dus heb daar nog een hoofdstel gevonden. Superzacht leer, e50. Als we thuis zijn maak ik een foto van alle aankopen :))

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 17:26

Ik heb met het nieuwe dekje gereden, die ik maandag gekocht heb <3

Afbeelding
Afbeelding

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 08:47

Afbeelding
Mijn aankopen

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 14:18

Leuke aankopen! :j

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 17:09

Verwachten jullie dat de Bronze Gold deze herfst nog weer te koop gaat zijn?

JosjeDZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 22:25

Iemand ervaring met de rugprotector van Felix Buhler by Komperdell?

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 11:24

Texas02 schreef:
Verwachten jullie dat de Bronze Gold deze herfst nog weer te koop gaat zijn?

Van Es? De pistachio komt terug.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 12:20

Die heb ik al :+ De Bronze Gold niet dus? Pistachio vind ik eigenlijk meer een voorjaarskleur, ik pak hem vooral in het voorjaar en in de zomer.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 12:53

Niet dat ik zo weet, maar misschien weet iemand innhet Ps/Es topic dat :j

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 17:53

Oh, sorry :+ Ik zie echt nu pas dat ik helemaal in het verkeerde topic gevraagd heb _O- Ik wilde idd in het ES/PS topic vragen, wat stom :+

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 14:37

Ik heb het boek binnen, maar ik vind de kleuren van dit jaar niet mooi. Lekker goedkoop..

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 17:08

Ik meld me hier ook maar. Ik heb voor het eerst in mijn leven een setje gekocht :') In mijn favoriete kleur (ik heb zoveel in petrol, echt niet normaal _O- )
Maar ik wilde ter motivatie om te rijden mezelf een set kado doen en ik kwam er snel achter dat Kramer zeer betaalbaar is, veel beter dan de Nederlandse sites. Dus dat is iets om te onthouden :D
Best leuk om voor €84.- een hele set te kopen. Ik wilde geen bandages omdat ik die niet handig vind, dus heb even moeten zoeken welke peesjes er het beste bij paste. Maar ik ben wel heel tevreden :D
En ik gok dat ik nog niet uitgekramerd ben :') Dus vandaar dat ik me hier maar meld :P Ik vind alleen dat grote logo niet zo mooi, dus ik denk dat ik die eraf sloop :')

Afbeelding

Peesjes Athletic Deep sea blue
Dekje Luxury diamonds Dark Turquoise
Oornetje Luxury diamonds Dark Turquoise

Kleur is wel iets dieper dan op deze foto's, maar petrol is onmogelijk te fotograferen, dus ik heb moeten schuiven met knopjes om het een beetje te laten lijken _O-
Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 17:15

Prachtig, Earth!! Dat dekje heb ik ook gezien toen ik in de winkel was, echt super mooi! Vind je het niet zonde om het logo eraf te slopen? Ik zou bang zijn dat je dat blijft zien.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 17:20

Ja ik ga even ontdekken of dat zonde is haha. Ik heb gelukkig een handige schoonmoeder die coupeuse is dus als het niet mooi is kan ze ht er wellicht weer aan zetten. Ik bedenk me overigens dat dat logo best handig is bij het oornetje, die is dan wellicht wat verzwaard? Hebben jullie daar ervaring mee?

Ik ben heeel blij met de set. Ik ben echt een ekster voor alles met de kleur petrol dus ik ben echt gelukkig haha. Ik heb een rijbroek in vrijwel dezelfde kleur. Was nog wel aan het zoeken naar een baselayer in dezelfde kleur maar die kon ik niet zo gauw vinden.
Deze peesjes oogde op de foto ook vrij klein, ik ben benieuwd of dat in het echt ook zo is. Ik zat anders te denken om de achter beschermers te gebruiken voor de voorbenen (paard van 1.80 mtr :') ) Maar die waren niet op voorraad.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 17:41

Vandaag in de bus: ivm oktoberfest 21 t/m 25 september 10% korting op alles in de mega store en online.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 18:38

Earth schreef:
Ik meld me hier ook maar. Ik heb voor het eerst in mijn leven een setje gekocht :') In mijn favoriete kleur (ik heb zoveel in petrol, echt niet normaal _O- )
Maar ik wilde ter motivatie om te rijden mezelf een set kado doen en ik kwam er snel achter dat Kramer zeer betaalbaar is, veel beter dan de Nederlandse sites. Dus dat is iets om te onthouden :D
Best leuk om voor €84.- een hele set te kopen. Ik wilde geen bandages omdat ik die niet handig vind, dus heb even moeten zoeken welke peesjes er het beste bij paste. Maar ik ben wel heel tevreden :D
En ik gok dat ik nog niet uitgekramerd ben :') Dus vandaar dat ik me hier maar meld :P Ik vind alleen dat grote logo niet zo mooi, dus ik denk dat ik die eraf sloop :')

[ [url=m/hJxQgb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Peesjes Athletic Deep sea blue
Dekje Luxury diamonds Dark Turquoise
Oornetje Luxury diamonds Dark Turquoise

Kleur is wel iets dieper dan op deze foto's, maar petrol is onmogelijk te fotograferen, dus ik heb moeten schuiven met knopjes om het een beetje te laten lijken _O-
[ [url=m/uaIikP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het oornetje zal waarschijnlijk niet zwaar genoeg zijn om niet te klapperen, maar met dat dingetje erop klappert die wel nog even net wat harder. Je kan ze simpel met wat elastiekjes aan de neusriem vastmaken, dan heeft je paard er ook niet zo'n last van.

Ik vind deze kleur wel echt prachtig. Het is dat ik nooit met oornetjes/peesbeschermers o.i.d rijd. Anders wist ik het wel :))

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 21:04

Cambionn schreef:
Vandaag in de bus: ivm oktoberfest 21 t/m 25 september 10% korting op alles in de mega store en online.

Ja, ik had hem ook in de bus! Ik twijfel of ik een trui in de kleur koper zal bestellen voor bij mijn nieuwe ES Deep Tuscany dekje, of dat ik er gewoon zwart bij aan zal doen. Uiteindelijk kun je ook niet overal iets matchends bij kopen.. Vind het wel een mooie trui trouwens.

Afbeelding

Voor dit dekje:

Afbeelding

Afbeelding

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 22:14

Texas02 schreef:
Cambionn schreef:

Ja, ik had hem ook in de bus! Ik twijfel of ik een trui in de kleur koper zal bestellen voor bij mijn nieuwe ES Deep Tuscany dekje, of dat ik er gewoon zwart bij aan zal doen. Uiteindelijk kun je ook niet overal iets matchends bij kopen.. Vind het wel een mooie trui trouwens.

[ [url=m/9ztdw2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voor dit dekje:

[ [url=m/ugwVC1.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/N9yjcb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb het shirt in koper besteld van Kramer, maar dat is echt een totaal andere kleur volgens mij. Nu heb ik het Tuscany dek niet dus ik kan het er niet naast leggen.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 22:33

Ik heb het Koper dekje wel gezien bij Kramer. Dat was wel een andere kleur inderdaad, maar zou dat heel erg opvallen? Het paard zit er nog wel tussen, hij zit niet direct aan het paard. Ik weet het niet, misschien maar gewoon zwart erbij, dat kan altijd :j En het kost geen geld, want dat heb ik al _O-

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 22:41

Ja ik denk wel dat het opvalt het shirt wat ik gekocht heb neigt richting roze.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 22:51

Oh, dan toch maar beter niet. Want het dekje neigt echt niet richting roze.. Dat is echt een mooie donker oranje / terra cotta achtige kleur.