Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Utixo schreef:Ik heb als trainingslaars de Ottaviano. Zit als een slofje! Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze minder goed verzorg nu ik aparte wedstrijdlaarzen heb, maar ze blijven mooi.
xxxmh schreef:Hannanas schreef:De Melbourne is wel breder bij de enkel dan de Riva/Luca.
Tijdens passen viel dat echt mee. Dus ben benieuwd. En anders gaan ze weer terug en ben ik klaar met rijlaarzen passen. Dan moet ik maar eens nadenken welk merk etc ik dan wil.
ava_krause schreef:Heeft iemand de gouden tip voor fijne duurzame trainingslaarzen? En dan met name een fijne prijs, niet lang inlopen en niet dat ze binnen een jaar kapot gaan.
ava_krause schreef:Heeft iemand de gouden tip voor fijne duurzame trainingslaarzen? En dan met name een fijne prijs, niet lang inlopen en niet dat ze binnen een jaar kapot gaan.
nevica schreef:Ik heb nu al een jaartje de Epplejeck Lou laarzen in het bruin. Echt top laarzen als je een lager budget hebt! Ik gebruik ze meerdere keren per week en ze zijn nog gewoon netjes. Ook de rits blijft goed bij mij. Erg tevreden en blij mee dus.![]()
[ [url=m/oNLERo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit zijn ze nu na een jaar gebruik bij mij;
[ [url=m/QsU1a6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niekj_Jente schreef:Ik heb mijn laarzen al binnen!
Een week geleden besteld, 6 weken levertijd vertelden ze. Kreeg ik vanmiddag telefoon dat ze er al waren..
Meteen opgehaald en ze zijn echt gaaf.
Het is de Petrie Riva geworden
Farjen schreef:Door jullie bedacht ik me dat ik nog een nieuwe laarzentas nodig heb voor mijn laarzen die in bestelling staan.
Ik heb de Catago laarzentas besteld:
"Heeft een zachte fleece voering aan de binnenkant om krassen op de laars te voorkomen tijdens transport. Ook heeft elk compartiment een ventilatie gaatje zodat de laarzen goed kunnen luchten."
Hij was maar 30 euroNatuurlijk is de Kentucky veel mooier, maar dit is wel leuker voor de portemonnee dus ik dacht ik deel het maar even
laDonna, wauwHeel classy!