Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janine1990 schreef:Ik heb geen flauw idee, de portugese website is van 2010. En in dat jaar werd het merk ook in Engeland geïntroduceerd.
Achja, mijn Petrie's lekken ook als de ziekte. Krijg ik van het uitmesten, in de derrie en andere regen rijden en vooral slecht onderhoud... Ik ben gewoon wat zuiniger op mijn goede laarzen.
Maar wat maakt het uit als je ze toch niet kan betalen
germie schreef:Ergens voor sparen en dan ze kopen als ze goed blijken te zijn. Dus ik vind levensduur zeker belangrijk en zal op het gebied van laarzen geen voorloper zijn bij nieuwe merken tenzij de prijs lager is.
Janine1990 schreef:germie schreef:Ergens voor sparen en dan ze kopen als ze goed blijken te zijn. Dus ik vind levensduur zeker belangrijk en zal op het gebied van laarzen geen voorloper zijn bij nieuwe merken tenzij de prijs lager is.
Levensduur van dierlijke producten is altijd gebruiksafhankelijk, dat is heel erg simpel.
Verder vind ik ze wel degelijk anders dan andere merken, vanwege de prijs en de mogelijkheden.
Nee ze zijn weinig goedkoper dan mijn Petrie laarzen. Maar ik heb meer mogelijkheden voor dat geld. Wat ik wel belangrijk vind, want ik hou wel van de glimmertjes en de lakjes en de krokoleertjes...
En ik ben gewoon van plan om er zuinig mee te zijn, dus kunnen ze vast wat langer mee dan mijn Petries.
normann_love schreef:zo het is eindelijk gelukt foto's er op te krijgen.
dit zijn mijn laarzen
heel blij met het resultaat.![]()
helaas heb ik ze wel weer terug moeten sturen, de linkerlaars kreeg ik met veel moeite dicht. de rechter laars kreeg ik met geen mogelijkheid dicht, daarom zijn ze terug om opgerekt te worden.
KarinLF schreef:normann_love schreef:zo het is eindelijk gelukt foto's er op te krijgen.
dit zijn mijn laarzen
heel blij met het resultaat.![]()
helaas heb ik ze wel weer terug moeten sturen, de linkerlaars kreeg ik met veel moeite dicht. de rechter laars kreeg ik met geen mogelijkheid dicht, daarom zijn ze terug om opgerekt te worden.
ok, wat balen zeg! en moeten ze dan naar Portugal terug om opgerekt te worden?
ben benieuwd of het bij mij wel in 1x goed gaat
ievie schreef:Gave kleur, die bruine!
@normann_love: mijn benen zijn soms wat stijver en dan krijg ik m'n laarzen ook (bijna) niet dicht. Voor mij helpt het dan om lage sokken aan te doen. Op normale dagen, gaan ze zonder moeite dicht.
normann_love schreef:ProudJustify schreef:Misschien hou je wat vocht vast met dit warme weer?
Ja dacht ik ook nog, maar dan zouden ze ook nog wel moeten passen, kreeg de rits maar tot de helft!