Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
palousa88 schreef:[ Afbeelding ]
nou als het goed is, is mijn spring setje klaar! wat vinden jullie ervan? ik heb alles al alleen ben nog aan het twijfelen om het robby's jasje!
Amigo_ schreef:Ik vind het jasje niet mooi.. En dan voornamelijk de rits, maar dat is mijn smaak..
Voor de rest vind ik het wel mooi! Petrie laarzen en CO cap?
TessaS schreef:Hier een stille meelezer en ik heb een vraagje en misschien kunnen jullie me helpen
Ik ga in maart ong. starten in het gebroken wit. Een Anky pad in het gebroken wit, oornetje, zwart/krijtstreep wedstrijdjasje en dit setje kleding:
https://pbs.twimg.com/media/BBs2XplCUAATCOT.jpg:large (foto was te groot)
Ik moet alleen nog een nieuw haarnetje hebben maar ik wil iets aparts. Dus geen standaard iets.
Weten jullie iets aparts en wat hier bijpast? Roept u maar!
Veulen84 schreef:Vraagje hier.
Ben op mijn lang-manige anda aan het oefenen met verschillende vormen van vlechten. De meeste blijven niet zitten zonder extra ondersteuning. Nu heb ik vandaag een witte draad door de hengstenvlecht getrokken. Zo bleef het tijdens het longeren voor het eerst zitten.
Maar nu vonden 2 stalgenoten de draad wel opvallen. Paardlief heeft grijs/witte manen. Die kleur kan ik nooit namaken. Gesuggereerd werd dat ik dan beter een opvallendere kleur matching bij mijn outfit moest proberen. Maar ja, wat dan. Ik heb zelf een bruine cap, jasje en zwart/bruine chaps. Het zadel is ook zwart/bruin. Hoofdstel ook. Alles is afgewerkt met goud.
Goud lijkt me wat te heftig, hoewel dat misschien wel gaaf zou zijn. Anders zwart of bruin? En wat vinden jullie daar van?
Amigo_ schreef:Veulen84.. Kan je het draad niet weg werken? Met roosjes bijvoorbeeld zie je het draad ook niet zitten? Heb je misschien een foto hoe je het hebt gedaan.. Een hengstenvlecht is niet zo moeilijk maar het is een kwestie van goed aantrekken en op de goede punten. Eventueel ook nog een tip om hem boven op de manenkam te vlechten of de manen naar de andere kant doen en dan aan die kant de vlecht maken. Dat wil vaak ook wel goed blijven zitten.
Een pekdraad in het goud heb ik nog nooit gezien? Ik denk dat zwart het minste opvalt in grijs/witte manen..
Ben op mijn lang-manige anda aan het oefenen met verschillende vormen van vlechten. De meeste blijven niet zitten zonder extra ondersteuning. Nu heb ik vandaag een witte draad door de hengstenvlecht getrokken. Zo bleef het tijdens het longeren voor het eerst zitten.
Maar nu vonden 2 stalgenoten de draad wel opvallen. Paardlief heeft grijs/witte manen. Die kleur kan ik nooit namaken. Gesuggereerd werd dat ik dan beter een opvallendere kleur matching bij mijn outfit moest proberen. Maar ja, wat dan. Ik heb zelf een bruine cap, jasje en zwart/bruine chaps. Het zadel is ook zwart/bruin. Hoofdstel ook. Alles is afgewerkt met goud.
Goud lijkt me wat te heftig, hoewel dat misschien wel gaaf zou zijn. Anders zwart of bruin? En wat vinden jullie daar van?
palousa88 schreef:[ Afbeelding ]
nou als het goed is, is mijn spring setje klaar! wat vinden jullie ervan? ik heb alles al alleen ben nog aan het twijfelen om het robby's jasje!
Jetske schreef:Die heb ik in het babyblauw met roze![]()
Qua comfort niet aan te raden btw. Ligt hier ongebruikt op de kast
Die kwam ook van ebay.
ingvdh schreef:@veulen84, in het reglement staat dat linten etc in de manen en/of niet op prijs gesteld worden.
In jouw geval zou ik voor een grijsachtige draad kiezen. Of evt van verschillende kleuren grijs een draad maken zodat het zo min mogelijk opvalt.
Nies_ schreef:Je mag je paard niet versieren, dus ook niks aan verschiering meevlechten. Beter leren vlechten dus..