Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

annelieke92

Re: Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 12:30

Ik vind het juist wel makkelijk inkomen. Er zitten aan de voorkant en achterkant twee lusjes. Die hoe je vast en dan schiet je er zo in. Ik heb een hoge wreef maar kom er heel gemakkelijk in.

_Ijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 15:43

Dit zijn mijn Fields, heb ze nu al, pfoe geen idee, toch zeker al wel 4 maanden. Heb er al heel veel meegereden en soms ook meerdere paarden per dag en dan ook soms nog stellen mee uitgemest. Ik poets ze wel eens in de 1/2 weken
Ze zijn wel erg hoog, die van mij waren 48cm .. Heb er gelijk zooltjes bijgekocht & toen zaten ze nog wat hoog maar ze zijn nu al ingezakt.
Wel doe ik met opstappen altijd mijn rits open, anders buigt mijn leer.

Afbeelding

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 10:17

Balen dit.. De rits scheurt aan de onderkant van mijn rechterlaars open :(
En ik heb ze bijna een jaar, rijd er elke dag intensief mee.
Heb de Mondoni Field, zouden ze dit nog kunnen maken?
Ga er morgen even mee langs een schoenmaker aangezien ik ze zondag op HE wel nodig heb...

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:31

Een tijdje geleden heb ik contact gehad met Divoza over mijn laarzen (zie aantal pagina's terug)
En dit is wat eruit is gekomen:

Goedendag mevrouw .....,

Dank voor uw email. De laarzen zijn beoordeeld en er is geen sprake van een productiefout in het leer. Wel hebben de laarzen een goede color cream nodig, dit adviseert het laarzenmerk Petrie ook altijd bij het onderhoud van hun laarzen. Als leer kaal wordt door slijtage, dan moet deze worden gevoegd door color cream om de kleur te behouden. Ik wil u een potje color cream beschikbaar stellen en de laarzen aan u terugsturen.

Ik ben even gek geworden en ga dit maar eens even terug sturen:

Beste Joeri,

Dit hadden ze mij dan bij aankoop wel kunnen vertellen.
Ik eis nieuwe laarzen en aan de hand daarvan wil ik best zelf een potje color cream kopen zodat ik deze meteen goed kan houden. Anders verwacht ik zeker de helft van mijn aankoop bedrag terug!! Ik kan me ook niet voorstellen dat leer na 1x rijden al zo dusdanig kaal kan worden, u hebt mij tenslotte ook gezegd dat het er op het eerste gezicht niet goed uit ziet!

Helaas worden de verhalen op internet van de verschrikkelijke slechte service weer eens bevestigd en ik kan niet anders dan daarover mee praten. Ik denk dat ik hier toch de consumentenbond op moet gaan zetten!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:34

CupCakes_ schreef:
Balen dit.. De rits scheurt aan de onderkant van mijn rechterlaars open :(
En ik heb ze bijna een jaar, rijd er elke dag intensief mee.
Heb de Mondoni Field, zouden ze dit nog kunnen maken?
Ga er morgen even mee langs een schoenmaker aangezien ik ze zondag op HE wel nodig heb...

Yup, gewoon naar de schoenmaker zetten ze er een nieuwe rits in. Bij mij ook gebeurd.

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:38

Xdon wel gek mijn laarzen waren na uur dragen al lelijk, ben naar winkel gegaan en kreeg direct geld terug, heb je ook al gebeld met ze?

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:40

Nee heb niet gebeld maar ik vind het te achterlijk voor woorden!
Hij begint over Petrie's waar slaat dat op? Ik heb toch zeker geen Petrie's aangeschaft....

Sorry ben echt ff woest!!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:47

Wen er maar aan, ik heb gebeld toen mijn rits kapot was en ik kreeg er ook geen donder uit.

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 12:28

Ik ga daar niet aan wennen. Ze zorgen er maar voor dat ze het regelen, als ze mij zo een cream bla bla hadden geadviseerd had ik deze ook echt wel gekocht. Ik ga er alles aan doen om dit voor elkaar te krijgen. Ze kunnen me wat!!

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 13:20

Ik wou heel graag de Mondoni Blyth bestellen voor wedstrijden en de nieuwe Field voor de trainingen maar met 2 weken geleden een bestelling te plaatsen van iets anders liep alles in het honderd en liet de service ook dik te wensen over...
Service laat echt dik te wensen over en denk dat ik maar op een ander laarzen ga bestellen :)

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 13:24

Ik krijg nu ook een mail dat het mijn eigen schuld blijkt te zijn omdat ik deze met cream had moeten insmeren.
Als mij dit was verteld had ik dat ook gedaan maar het is mij niet verteld. Ben echt woest en momenteel even tot alles in staat :Y)

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 11:40

Ik vind Divoza na gisteren echt een ruk club! Heb niets meer gehoord na mijn mail dat ik de consumentenbond erop ga zetten, dus die ga ik nu ook maar inschakelen!

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 19:09

Ja dat snap ik! Echt 0,0 klantvriendelijkheid en service daar :)

_Prisca_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 19:14

Ik ben wel blij met mijn mondini's.. Zitten heerlijk! Hopelijk blijven ze nog lang heel! ;) Ik weet niet of er iemand intresse heeft in Petrie rijlaarzen, heb er nog een paar te koop :P

stijntilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 19:30

Hm, gelukkig heb ik een andere ervaring met de service van divoza. Gisteren terug gegaan met mijn kendalls omdat de rits na 8 keer rijden was geknapt. Ik heb ze al in maart gekocht, maar alleen op.wedstrijd gedragen. Eerst gebeld en.kreeg te horen dat de ritsen niet onder de garantie vallen, maar toch naar.enschede gereden. Daar kwamen ze direct met een nieuw paar aanzetten waar de maten verkeerd in stonden. Het warej wel mijn zelfde maten. helaas paste ik ze echt niet. daar bleek dan ook gelijk dat ik eigenlijk een maat te klein heb gekocht ( op hun advies). Nu gaan hun de rits vervangen op hun kosten. Maar eigenlijk zou ik een nieuw paar krijgen. Helaas blijken de kendalls al maanden niet leverbaar, dus ik mocht kiezen. Vind ik een prima oplossing en service!!!.

Marall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 19:43

Citaat:
Een tijdje geleden heb ik contact gehad met Divoza over mijn laarzen (zie aantal pagina's terug)

Goedendag mevrouw .....,

Dank voor uw email. De laarzen zijn beoordeeld en er is geen sprake van een productiefout in het leer. Wel hebben de laarzen een goede color cream nodig, dit adviseert het laarzenmerk Petrie ook altijd bij het onderhoud van hun laarzen. Als leer kaal wordt door slijtage, dan moet deze worden gevoegd door color cream om de kleur te behouden. Ik wil u een potje color cream beschikbaar stellen en de laarzen aan u terugsturen.

Beste Joeri,

Ik eis nieuwe laarzen en aan de hand daarvan wil ik best zelf een potje color cream kopen zodat ik deze meteen goed kan houden. Anders verwacht ik zeker de helft van mijn aankoop bedrag terug!! Ik kan me ook niet voorstellen dat leer na 1x rijden al zo dusdanig kaal kan worden, u hebt mij tenslotte ook gezegd dat het er op het eerste gezicht niet goed uit ziet!

Helaas worden de verhalen op internet van de verschrikkelijke slechte service weer eens bevestigd en ik kan niet anders dan daarover mee praten. Ik denk dat ik hier toch de consumentenbond op moet gaan zetten!
Meld dit bericht
-

Net als mijn verhaal enkele pagina's terug."Volgens mij willen ze alleen petrie creme verkopen."
Een hele slechte zaak. Maar jou toegestuurde mailtje door Joeri lijkt op die van mij. gaat het bij jou ook om de Mondoni Bath?

Marall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 19:46

Citaat:

Goedendag mevrouw .....,

Beste Joeri,

Meld dit bericht
-

Net als mijn verhaal enkele pagina's terug."Volgens mij willen ze alleen petrie creme verkopen."
Een hele slechte zaak. Maar jou toegestuurde mailtje door Joeri lijkt op die van mij. gaat het bij jou ook om de Mondoni Bath?
We hebben dus het zelfde probleem heb jij een foto van de laarzen?

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 10:05

Ja een aantal pagina's terug heb je foto's.
Ik denk dat ik beter terug had kunnen gaan naar de winkel dan hadden ze misschien ook wel kunnen ruilen?
Maar heb nu op elk social media een bericht neergezet en op google een slechte review.
Ondertussen hebben ze ook gereageerd op mijn fb bericht dus ben benieuwd!!

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 14:54

Betreft trouwens FieldII

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 18:55

Ik zou erop doorgaan. Als ze bij de verkoop niet uitdrukkelijk hebben gezegd dat je dat spul erop moet smeren (wat overigens gigantische onzin is gezien het feit dat ik mijn laarzen bijna nooit invette en die zagen er ook gewoon echt niet zo uit als die laarzen van jullie) weet je het gewoon niet, klaar. Makkelijk verkopen zo.

Gerritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 19:10

Ik heb nu ongeveer 3 weken de mondoni kendal en ik ben wel tevreden over de laarzen nog niks geen gezeur mee gehad... afkloppen

Bij mij raadde ze ook petrie lederonderhoud spullen aan. Vnl de rits cleaner van petrie. Ze zegt dat de tandjes vrij snel scheef trekken wanneer je er wat zand tussen krijgt waardoor je de rits binnen no time stuk hebt. Ik heb ze in staphorst gekocht. Naja ik gebruik ze gewoon voor de trainingen... laarzen van mondoni kosten vrij weinig maar als ze binnen no time stuk zijn is het wel zonde van het geld en wel een duur geintje!!!

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 20:56

Gister zijn mijn mondoni cardiff laarzen binnen gekomen, erg mooie laars om te zien voor zo'n prijssie ! de afmeting rond de enkel is wel krap, maar dat word vanzelf wel iets ruimer wanneer de laars is ingelopen :)

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 20:27

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 20:53

Die zijn gaaf!

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 20:56

ik zie heel veel verbetering!