Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lies21 schreef:Hallo dames, er word hier weer gezellig gekletst!
@ realmagic , Wat een gaaf beest het je onder je kont!! Helemaal leuk zo´n kruising fries!
Mag ik vragen welke maat jij hebt?
miccamaaike schreef:Daniella, ik denk niet dat die er standaard zijn, ik heb ze iig nog niet gevonden (zelfde kuitmaat). Je kunt altijd bestellen bij Lipica, maar dan moet je wel geduld hebben!
Vankje schreef:miccamaaike schreef:Daniella, ik denk niet dat die er standaard zijn, ik heb ze iig nog niet gevonden (zelfde kuitmaat). Je kunt altijd bestellen bij Lipica, maar dan moet je wel geduld hebben!
Ik ben ook al een tijdje aan het denken over bestellen bij Lipica, maar die wachttijd he![]()
Heb jij zelf ervaring met Lipica Maaike?
spinone schreef:Hallo allemaal, "trendy op je paardje met je grotere maatje"
Ik wil toch nog een kleine reactie geven.
Ik draag ook maat 44 en soms van rijbroek 46, ik draag er meestal van die langer strakke shirtjes ( lees jurkjes voor de slanke dennen voor mij langere shirts ben ook nog eens bijna 1.80 cm!!!)
Deze zijn erg praktisch omdat ze over mijn kont vallen en omdat ik vind dat ik lekker in proportie ben.. al ben ik geen maat 38...( vind mijn man ook hahahaha) ik zie er dan toch leuk uit!
Bodywarmer erover.. laarzen heb ik op maat gekozen bij Duoboots.. leer en paardrijlaarzen en ze zijn prachtig! en ze passen om mijn brede kuitjes!
dus de tip is.. even langs de Hema of de Coolcat.. daar hebben ze dus de korte jurkjes..welk ik draag op mijn rijbroek en daarover in de zomer een bodywarmer..
het jurkje valt over mijn heupen en is van stretsy katoen en is er in alle kleurtjes! ik heb ze ook met bloemen etc! kortom trendy op je paardje met een groter maatje!