paardrijden met een maatje meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 10:12

Leuke manier om reclame te maken voor je winkel!! Is niet echt allerdaags.. :D Ik vind het ook goed kunnen.

Corally_B

Re: paardrijden met een maatje meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 10:22

Hallo dames, er word hier weer gezellig gekletst!

@ realmagic , Wat een gaaf beest het je onder je kont!! Helemaal leuk zo´n kruising fries!
Mag ik vragen welke maat jij hebt?

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 10:42

Lies21 schreef:
Hallo dames, er word hier weer gezellig gekletst!

@ realmagic , Wat een gaaf beest het je onder je kont!! Helemaal leuk zo´n kruising fries!
Mag ik vragen welke maat jij hebt?

:o thanx.
Ik heb een beetje verschillende maten
meestal broekmaat 46/48 ligt eraan hoe ze vallen.
Van boven meestal xxl of 50 ivm flinke voorgevel. :o

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 10:44

Ik heb vandaag ook van die corrigerende hemdjes besteld, van Miss Etam. Eens kijken hoe die bevallen.

Mirel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 10:45

Alle bedankt voor de comlimenten. Dat geeft de burger weer moed.
@ realmagic wat een braaf paard en wat een orgineel idee. Je paard kan het prima hebben hoor.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 11:33

Weten jullie nog meer leren rijlaarzen buiten die van AmazoneXL die standaard in grote maten zijn?
En dus niet al te duur zijn :P ik heb ong een omtrek van 45cm

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 12:10

@ Realmagic, prachtig paardje hoor! Staat echt zo slecht nog niet! ;)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 12:28

realmagic, mooi paard! leuk hoor dat je zo over de markt kunt rijden!

Daniella, ik denk niet dat die er standaard zijn, ik heb ze iig nog niet gevonden (zelfde kuitmaat). Je kunt altijd bestellen bij Lipica, maar dan moet je wel geduld hebben!

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 12:52

is er al iemand die de hempjes van Zeeman geprobeerd hebben?? Ook benieuwd naar die van Miss Etam ;)

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 12:54

miccamaaike schreef:
Daniella, ik denk niet dat die er standaard zijn, ik heb ze iig nog niet gevonden (zelfde kuitmaat). Je kunt altijd bestellen bij Lipica, maar dan moet je wel geduld hebben!

Ik ben ook al een tijdje aan het denken over bestellen bij Lipica, maar die wachttijd he :=
Heb jij zelf ervaring met Lipica Maaike?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 12:56

ben trouwens gewoon 5,5 kg afgevallen sinds de feestdagen! helpt dus wel elke dag zo'n 20 km fietsen!

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 13:08

Wow Fjordjes, wat goed :D Echt heel goed hoor!

@Realmagic: Ziet er goed uit hoor, heerlijk dat je paard ook zo braaf is!

spinone

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 13:18

Hallo allemaal, "trendy op je paardje met je grotere maatje"
Ik wil toch nog een kleine reactie geven.

Ik draag ook maat 44 en soms van rijbroek 46, ik draag er meestal van die langer strakke shirtjes ( lees jurkjes voor de slanke dennen voor mij langere shirts ben ook nog eens bijna 1.80 cm!!!)

Deze zijn erg praktisch omdat ze over mijn kont vallen en omdat ik vind dat ik lekker in proportie ben.. al ben ik geen maat 38...( vind mijn man ook hahahaha) ik zie er dan toch leuk uit!
Bodywarmer erover.. laarzen heb ik op maat gekozen bij Duoboots.. leer en paardrijlaarzen en ze zijn prachtig! en ze passen om mijn brede kuitjes!

dus de tip is.. even langs de Hema of de Coolcat.. daar hebben ze dus de korte jurkjes..welk ik draag op mijn rijbroek en daarover in de zomer een bodywarmer..
het jurkje valt over mijn heupen en is van stretsy katoen en is er in alle kleurtjes! ik heb ze ook met bloemen etc! kortom trendy op je paardje met een groter maatje!

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 13:22

Vankje schreef:
miccamaaike schreef:

Ik ben ook al een tijdje aan het denken over bestellen bij Lipica, maar die wachttijd he :=
Heb jij zelf ervaring met Lipica Maaike?

ja wachttijd is wel lang... maargoed lipica is ook weer vrij duur he...
En ik wil afvallen Weet niet op wat voor termijn hoeveel kilo's maar dan heb je net aangemeten laarzen en zijn ze over een tijd alweer te groot. dat vind ik wat zonde voor het geld....

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 13:22

Heb je daar soms fotos van Spinone?
Real magic, gave foto jullie zijn een mooi span zo!!

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 13:23

spinone schreef:
Hallo allemaal, "trendy op je paardje met je grotere maatje"
Ik wil toch nog een kleine reactie geven.

Ik draag ook maat 44 en soms van rijbroek 46, ik draag er meestal van die langer strakke shirtjes ( lees jurkjes voor de slanke dennen voor mij langere shirts ben ook nog eens bijna 1.80 cm!!!)

Deze zijn erg praktisch omdat ze over mijn kont vallen en omdat ik vind dat ik lekker in proportie ben.. al ben ik geen maat 38...( vind mijn man ook hahahaha) ik zie er dan toch leuk uit!
Bodywarmer erover.. laarzen heb ik op maat gekozen bij Duoboots.. leer en paardrijlaarzen en ze zijn prachtig! en ze passen om mijn brede kuitjes!

dus de tip is.. even langs de Hema of de Coolcat.. daar hebben ze dus de korte jurkjes..welk ik draag op mijn rijbroek en daarover in de zomer een bodywarmer..
het jurkje valt over mijn heupen en is van stretsy katoen en is er in alle kleurtjes! ik heb ze ook met bloemen etc! kortom trendy op je paardje met een groter maatje!

Lange hempjes draag ik idd ook :) ik heb ze van de H&M en Only :) Vallen ook mooi over de kont

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 13:26

Ik heb ze van de Didi, heerlijk :)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 13:27

argg, hier in Spanje is er zoweinig boven de maat 40 voor dames (maat 40 is hier 44)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 13:30

Heb daar in Barcalona niets van gemerkt hoor, paste dan wel net niet, maar desigual zal maar netaan te krap hoor, en ik ben de maat 40 al lang voorbij. Net als in veel andere winkels, denk dat je dat makkelijk moet passen.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 13:32

Ik zit in Tarragona en daar zijn de winkeltjes echt even anders ;) Koop mijn kleding meestal als ik naar ned kom. Heb trouwens spaanse maat 46 en heel vaak passen mijn armen of rug er niet in. Broeken pas ik helemaal niet of ze zijn veel te kort. Heb hier een pyama xxxl en die is nog te kort ;)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 13:38

Klopt wel dat in de meer zuidelijke landen de maattaballen anders liggen, kijk maar in shirtjes met verschillende maten vermeld. Lijkt mij ook lastig om in spanje kleding te kopen!

Ik heb geen Lipica's, maar hoor er veel goede verhalen over. In verhouding vind ik ze echt niet duur. Kijk maar eens op www.paardenlaars.com voor wat prijzen, dat valt echt mee vind ik. En tsja als je afvalt heb je altijd risico dat je laarzen niet meer passen, dat gebeurt nou eenmaal als je kuiten dunner worden :+

voor wat langere hempjes kun je ook bij de Sting terecht, gewoon van die spagettibandjes hempjes van sutherland en die zijn heerlijk lang!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 13:40

Ik heb ook lipicas, wel de outdoorlaarzen :) zijn flinke fouten gemaakt bij het opmeten door de ruitersportzaak in Amstelveen waardoor mijn laarzen een beetje rare kuitvorm hebben gekregen :x
Wil er nog wel een paar bij, maar die laat ik dan gewoon bij de fabriek aanmeten door de mensen van Lipica zelf.

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 13:44

jammer, zie bij Lipica niet een paar "stoere" rijlaarzen.
Moet me toch eens goed gaan orienteren waar/welke dat wel zijn (behalve Mountainhorse ;) )

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 13:47

Wat versta je onder stoere rijlaarzen? Ze maken ze daar namelijk helemaal naar wens :) Ze maken ook koiboilaarzen :)

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 13:49

IndianaJones schreef:
is er al iemand die de hempjes van Zeeman geprobeerd hebben?? Ook benieuwd naar die van Miss Etam ;)

Ik heb er van de zeeman, ik vind ze heerlijk zitten :-)