Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
QueenE schreef:Ik ben gister bij de Divoza geweest (in Leek) en ze hadden echt nog weinig!
Heb met een voetmaat groter kuitmaat en hoogte gepast, dus dat ging opzich nog wel
Heb ze nu besteld maar gaat dus nog wel even duren
Op z'n vroegst eind Oktober
Maargoed, zo hard heb ik ze niet nodig, gebruik ze dan toch alleen om te springen (bruin springtuig) ong. 1 x in de maand
Heb dus de bruine gekocht die met veter
Vind de versie zonder veter niet mooi, lijkt heel goedkoop
_-Doriet-_ schreef:germie schreef:Equitheme heeft ook LEREN rijlaarzen voor 110 euro. Deze heb ik vorig jaar gekocht en die zijn nog steeds mooi. Dat zijn mijn trainingslaarzen voor als het kouder weer wordt, want ik vind ze erg warm.
http://www.fokkens-ruitersport.nl/easys ... 053u918010
Dees bedoel je zeker? Dezen kan ik niet vinden met veter, en dat vind ik toch wel jammer..
€108,00
WEelke heb jij dan germie?
_-Doriet-_ schreef:Op blz. 67 staan foto's van bruine rijlaarzen..
En op blz. 68 staan een aantal foto's, maar of die zo positief zijn...
mickeytje schreef:Janine, ik heb altijd leren laarzen gehad, maar misschien omdat ze altijd beter kwaliteit waren?
Want nooit hebben laarzen bij mij bij de eerste keer intrekken zo een super diepe kreukels erin gehad?
Ik ben wel eens even benieuwd, wil niemand een foto maken van als je ze aanhebt op het paard? of gewoon als je staat ze aan heeft?Zodat ik eens kan zien hoe ze bij jullie zitten als je ze aanhebt.
Ik zie wel foto's op blz 66, maar daar heeft de bokker ze ze niet aan helaas.