Kramer Paardensport Fans

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lizenlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 12:43

Ik heb ook tig dekjes en halsters, steeds een setje in dezelfde kleur waarbij ik dan ook een bijpassend shirt heb, zowel met lange als korte mouwen , dat vind ik leuk
Sterker nog: ik heb zojuist weer een kramer pakket aangenomen met een nieuwe set :D

maessie

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 14:49

Hier ook voor de afwisseling, maar heb ook meerdere paarden staan.
Zag dat de nieuwe Eskadron platinum ook uit is, moet ik naast Krämer ook nog naar Equiva, wat vervelend toch 8-)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 15:33

maessie schreef:
Zag dat de nieuwe Eskadron platinum ook uit is, moet ik naast Krämer ook nog naar Equiva, wat vervelend toch 8-)

Wat vervelend nou :+ _O- Equiva kende ik nog niet, is dat een leuke winkel? Ik zie net dat die ook in Leer zit, dat is helemaal niet zo ver voor mij!

Edit: Oh, en ook in Villach, Oostenrijk! Daar zitten wij vlakbij op vakantie, maar dat is die, waar we twee of drie jaar geleden naar op zoek waren en nergens konden vinden. We zijn er volgens Google Maps wel 20x voorlangs gereden maar daar zat helemaal niks :? Maar Leer is makkelijker, dan hoeven er ook geen ongeduldige mensen mee :+

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 20:43

Ik vind het wel een leuke winkel, wij gaan naar die in Innsbruck. Niet supergroot, maar wel leuk om even rond te sneupen. :j

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 21:50

Hebben jullie ervaring met de klantenservice? Had een rijlegging besteld en was er helemaal blij mee. Vandaag voor het eerst gewassen en ik haal hem uit de machine en er hangt los draad aan..

Afbeelding

Heb de klantenservice een berichtje gestuurd maar zou ik hem nu terug moeten sturen denken jullie? En zijn ze een beetje vlot?

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 22:18

Ik heb goede ervaringen met de klantenservice. Wat maf zo'n losse draad!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 23:02

Tot nu toe heb ik ook goede ervaringen met de klantenservice! Met PostNL iets minder, ik heb vorige week vrijdag de kapotte schoenen opgestuurd en ze zijn vandaag aangekomen volgens de track & trace. Is het niet fantastisch.. Hopelijk kijken ze er volgende week naar bij Kramer, ik laat het weten wat ze ermee doen! Maar ik denk inderdaad dat de klantenservice zegt terugsturen (dat is gratis als het goed is, bij mij iig wel alleen geen idee wat ze zeggen als het geen garantie blijkt te zijn qua verzendkosten). Kramer zelf is volgens mij wel vlot, maar de post is dus soms een ander verhaal..

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 23:51

Baal nu al dat hij dan terug moet want hij zit zo fijn.. Heb hem nog maar een ruime week. Maar goed om te horen dat er goede ervaringen met de klantenservice zijn.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 05:28

maessie schreef:

Sorry voor off-topic (alweer) :+ Ik vind de Eskadron platinum collectie wel heel chique! Vooral dit dekje en halster <3

Afbeelding
Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 07:59

Heeft iemand toevallig de kerstkrans van Kramer, of deze een keer gebruikt voor een fotoshoot? Ik ben bezig of hij er in het echt leuk uitziet. Kan deze met een halster met goudkleurig beslag? Ik was zaterdag bij EJ en kon het niet laten, heb nu een Kentucky halster.. :+ Maar staat dat met de zilverkleurige ballen? Alleen ergens misschien wel zonde om zo'n krans te kopen voor één foto's naken.. Plus waar laat ik hem na tijd weer, de kasten met paardenspullen zitten best vol _O-

Deze krans:
Afbeelding

Met eventueel dit halster:
Afbeelding

Of ik moet toch weer aan het photoshoppen om er iets kerstigs van te maken. Gelukkig duurt kerst nog een hele poos :+

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 10:29

Kun je niet gewoon zelf iets maken? Dat zou ik doen, kun je het nog beter matchen denk ik ook.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 11:20

Goud en zilver vind ik persoonlijk niet heel mooi matchen. Zeker niet op foto's :)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 12:03

Nee, klopt inderdaad.. Zelf maken zie ik niet zo zitten, lijkt me best lastig! Gelukkig duurt het nog lang genoeg, eerst binnenkort maar eens gewoon foto's met dat halster maken. Hopelijk krijg ik voor kerst nog ideeën _O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 12:20

Je koopt gewoon een guirlande en maakt er ballen in vast. Dat is juist enorm makkelijk, ik maak er elk jaar 1 of 2.

Ik vraag me bij die van kramer af of het überhaupt wel fijn past en hij ziet er wat dun uit. Het is handiger om ze niet over het hoofd om te moeten doen, maar gewoon eromheen kunnen doen bij de hals en dan vastmaken.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 12:25

Zelf maken lijkt me makkelijk en goedkoop. Guirlande en doos kerstballen bij de action. Voordeel is dan ook dat je hem inderdaad als ketting om kan doen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 12:27

Ik kwam gewoon niet op een voorbeeld :') Zoals een ketting inderdaad, haha.
Wel even opletten, kunstof ballen is wel het handigste. En ik maak ze het liefste vast met touw ipv die haakjes.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 15:21

Ik weet niet of je zelf ook mooie foto's kan maken? Zelf ben ik er niet mega goed in, dus is er een fotograaf langsgekomen met een mooie krans. We hebben het hier met een paar stalgenoten gedaan.In het najaar hebben veel fotograven speciale acties (hier in de omgeving in elk geval). Dan hoef je geen krans te kopen of maken en heb je gelijk mooie foto's :)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 23:00

Bij die van Kramer staat wel dat hij los kan zodat hij niet over het hoofd moet. Maar ik ga me nog even verdiepen in zelf eentje maken! De foto's maak ik idd zelf, dus ik zoek geen fotograaf met kerstkrans. Vind het veel te leuk om de foto's zelf te maken :j

Volgens PostNL zijn mijn kapotte schoenen vrijdag bij Kramer afgeleverd, maar ik heb daarvan nog geen bevestiging gehad van Kramer. Volgens de klantenservice zou ik een bevestiging krijgen als ze ze binnen hebben. Als ik morgen nog niets hoor zal ik de klantenservice maar weer een berichtje sturen met de vraag of ze binnengekomen zijn. Want ik heb niet zo veel vertrouwen in PostNL omdat het zo lang duurde.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 11:44

Texas02 schreef:
Bij die van Kramer staat wel dat hij los kan zodat hij niet over het hoofd moet. Maar ik ga me nog even verdiepen in zelf eentje maken! De foto's maak ik idd zelf, dus ik zoek geen fotograaf met kerstkrans. Vind het veel te leuk om de foto's zelf te maken :j

Volgens PostNL zijn mijn kapotte schoenen vrijdag bij Kramer afgeleverd, maar ik heb daarvan nog geen bevestiging gehad van Kramer. Volgens de klantenservice zou ik een bevestiging krijgen als ze ze binnen hebben. Als ik morgen nog niets hoor zal ik de klantenservice maar weer een berichtje sturen met de vraag of ze binnengekomen zijn. Want ik heb niet zo veel vertrouwen in PostNL omdat het zo lang duurde.

Dat ze afgeleverd zijn zegt niet dat Kramer de retour ook al verwerkt heeft. En weekend ertussen, dus dat komt vast deze week wel. Zoals overal zal het bij hen ook vakantietijd zijn en wat minder personeel om alles te doen.

Kerstkrans zelf maken is prima te doen en is zelfs een eigen topic van als je inspiratie wil opdoen :)
Ik heb er ook al paar x een zelf gemaakt en sla die gewoon bij mijn kerst spullen op.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 13:17

Geloof mij, zelf een kerstkrans maken is niet perse goedkoop. :+

Wilde een hele volle krans, omdat ik al die kransen zo karig vond. Ook die van Kramer. Ik heb dus enorm veel ervoor gekocht haha. Ben wel heel tevreden met het resultaat. Al waren de foto's zelf wat minder goed gelukt. Het maken van de krans was helemaal niet moeilijk. Gewoon alles vast binden met een visdraadje. :j

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 14:51

Wauw, die is wel echt prachtig geworden!! <3

@darkadia: het is ook niet dat ik Kramer daar niet in vertrouw hoor, het is meer PostNL die ik niet vertrouw. Stel dat ze het pakketje daar niet hebben afgeleverd terwijl ze zeggen van wel, zal ik er achteraan moeten. En ik ga volgende week op vakantie en dan heb ik niet zo'n zin in PostNL gedoe :+

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 13:55

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 16:58

Heb een hoofdstel van Kramer, hoge neusriem, dus mijn paard is er niet lekker op te rijden, maar het leer is prima en zacht. Voor die prijs is het echt goede kwaliteit, vind ik.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 17:51

Ik heb een mail van Kramer, ik krijg mijn geld terug van de schoenen *\o/* Dat is nog beter, ik had een tegoedbon verwacht.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 00:58

Het is toch een waardebon, deze staat in mijn account en ze zijn blijkbaar vergeten hem in de mail te benoemen _O- Maar ook prima, ik koop er toch wel weer wat :) Alleen nu doet mijn Nederlandse account het niet meer met inloggen, alleen de Duitse nog. Dus klantenservice maar weer lastig vallen :+