Sterker nog: ik heb zojuist weer een kramer pakket aangenomen met een nieuwe set

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maessie schreef:Hier ook voor de afwisseling, maar heb ook meerdere paarden staan.
Zag dat de nieuwe Eskadron platinum ook uit is, moet ik naast Krämer ook nog naar Equiva, wat vervelend toch
maessie schreef:Hier ook voor de afwisseling, maar heb ook meerdere paarden staan.
Zag dat de nieuwe Eskadron platinum ook uit is, moet ik naast Krämer ook nog naar Equiva, wat vervelend toch
Texas02 schreef:Bij die van Kramer staat wel dat hij los kan zodat hij niet over het hoofd moet. Maar ik ga me nog even verdiepen in zelf eentje maken! De foto's maak ik idd zelf, dus ik zoek geen fotograaf met kerstkrans. Vind het veel te leuk om de foto's zelf te maken
Volgens PostNL zijn mijn kapotte schoenen vrijdag bij Kramer afgeleverd, maar ik heb daarvan nog geen bevestiging gehad van Kramer. Volgens de klantenservice zou ik een bevestiging krijgen als ze ze binnen hebben. Als ik morgen nog niets hoor zal ik de klantenservice maar weer een berichtje sturen met de vraag of ze binnengekomen zijn. Want ik heb niet zo veel vertrouwen in PostNL omdat het zo lang duurde.