Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bamsy schreef:Ik zag nu op Facebook een Rita met Bia veter voorbij komen, als ik had geweten dat dat een mogelijkheid was![]()
De mijne staan nu al een tijdje op internet maar verkopen valt niet meevoor deze verkocht zijn helaas geen andere
bamsy schreef:Ik zag nu op Facebook een Rita met Bia veter voorbij komen, als ik had geweten dat dat een mogelijkheid was![]()
De mijne staan nu al een tijdje op internet maar verkopen valt niet meevoor deze verkocht zijn helaas geen andere
goldenarrow schreef:bamsy schreef:Ik zag nu op Facebook een Rita met Bia veter voorbij komen, als ik had geweten dat dat een mogelijkheid was![]()
Ik heb ook een Rita met Bia-veter! Als het goed is heb ik mijn laarzen deze/volgende week in huis. Ze zijn in ieder geval al onderweg
germie schreef:Die zijn mooi zeg. Je hoeft bij dit leer inderdaad niets extra's te nemen. Het is gewoon mooi.
Alleen weerhoudt de prijs mij nog even.
Jessol schreef:goldenarrow schreef:bamsy schreef:Ik zag nu op Facebook een Rita met Bia veter voorbij komen, als ik had geweten dat dat een mogelijkheid was![]()
Ik heb ook een Rita met Bia-veter! Als het goed is heb ik mijn laarzen deze/volgende week in huis. Ze zijn in ieder geval al onderweg
Oh ik zou dat ook wel gewild hebben, zonder bijbetaling erbij?
Michelle77 schreef:Mijn laarzen zijn in NL!
Alleen helaas zonder houten zool/hak.
Zit beetje in dubio, vind dat wel mooier. Maar terugsturen als spoed komt er 5 weken bij...
Dus of ik doe dat met het risico dat als ze terugkomen ik niet meer rijd, of ik neem ze nu gewoon, ga er zolang het gaat nog mee rijden en dan in mn verlof door mijn schoenmaker de zool vervangen.
[ [url=m/vq6eub.jpg]Afbeelding[/url] ]