Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
palousa88 schreef:dat is zeker een mooie oplossing.
het word voornamelijk springen wat ik met het jasje ga doen. letten ze bij het springen er ook streng op?
ik denk dat ik toch er dan knopen naast laat plaatsen aangezien ik het een beetje eng vind om uit de ring gestuurd te worden tijdens een dressuurproef aangezien ik die soms ook wil mee pakken.
Iriis_ schreef:Ik ben zelf opzoek naar het Harry's Horse softshell jasje in de kleur Navy. Maar dan wel die met de witte accenten, deze:
[ Afbeelding ]
Ik zou hem graag in maat 36 willen maar kan hem echt nergens op vinden op internet. Hij bestaat wel. Heb bij een winkel gevraagd of ze hem kunnen bestellen maar dan komt bij pas in april..
Kan iemand mij helpen?
palousa88 schreef:http://www.dekroo.nl/webwinkel/wedstrijd/rijjasjes/5723-robby-s-softshell-wedstrijdjasje-men-uitverkoop.htm
iemand ervaring met dit jasje? wil hem gaan aanschaffen. (wel het vrouwenmodel hoor maar ik kom daar geen link van vinden)
Men_Sven schreef:Iriis_ schreef:Ik ben zelf opzoek naar het Harry's Horse softshell jasje in de kleur Navy. Maar dan wel die met de witte accenten, deze:
[ Afbeelding ]
Ik zou hem graag in maat 36 willen maar kan hem echt nergens op vinden op internet. Hij bestaat wel. Heb bij een winkel gevraagd of ze hem kunnen bestellen maar dan komt bij pas in april..
Kan iemand mij helpen?
hij komt in blauw met roze niet met wit geloof ik.... er komt wel een bruine met wit