Ik denk dat ik deze maar verkoop en gewoon paar duurdere laarzen koop, want durf gok niet te nemen als ik in buitenland zit.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xDon schreef:Ik lees even mee en lees dus dat er meerdere met problemen zijn bij de Field laars.
Heb zojuist Divoza een mail verzonden met de vraag tot een passende oplossing, heb mijn Field II wel 2x aangehad![]()
[ Afbeelding ]
Capriootje schreef:Stef, qua maat vallen alle modellen anders dus je moet gewoon kijken welke jij lekker vind zittenDe bath is heeel zacht en soepel. Vind ik lekker voor dressuur, maar voor springen wil ik toch meer stevigheid in de zool.. Voor de prijs waren het altijd fijne laarzen maar nu zijn er wel heel veel klachten.
Mijn 'klacht' is netjes opgelost. Ben met de laarzen naar de winkel gegaan en mocht ze zo omruilen voor een ander paar of mijn geld terug. Meteen ipv 38m 37w genomen, op de site stonden die niet maar ze bestaan dus wel.Ben benieuwd hoe ze zich houden, ze zijn maar 'voor erbij'. Vooral voor de cross (waterbak is funest voor dure je laarzen
)
Mijn field 1 heb ik 3,5 jaar gehad en zagen er nog steeds wel goed uit.