iemand een leuk tekst op trui voor iemand die nog niet als de beste paardrijd, maar wel op een stoere/sterke fjord durft te rijden
misschien zijn ze al geweest:Born to ride, Forced to schoolBorn to ride, Forced to workBorn to jump, Forced to work
Heb er juist nog een verzonnen; VK:Mijn rpins zit niet op het paard.. AK:..het paard is mijn prins!Of; VK: De prins zit niet op het paard..AK: Ik zit op de prins!
ellehcir schreef:Weet iemand een leuke voor mij. Heb een 21 jarige kwpn ruin, Jet-set.Op een oude fiets moet je het leren.. Babeau schreef:Of een beetje meer doordacht; Ik rijdt graag op mijn prins/vriend/.....! Of: "Ik heb schimmel tussen mijn benen"..
Babeau schreef:Of een beetje meer doordacht; Ik rijdt graag op mijn prins/vriend/.....! Dan hopelijk wel met de juiste spelling
terlygert schreef:Babeau schreef:Of een beetje meer doordacht; Ik rijdt graag op mijn prins/vriend/.....! Dan hopelijk wel met de juiste spelling Nee joh, dan weet je gelijk op welk niveau ze rijden!
terlygert schreef:Babeau schreef:Of een beetje meer doordacht; Ik rijdt graag op mijn prins/vriend/.....! Dan hopelijk wel met de juiste spelling Ow sorry!
MirandaFuego schreef:ellehcir schreef:Weet iemand een leuke voor mij. Heb een 21 jarige kwpn ruin, Jet-set.Op een oude fiets moet je het leren.. Babeau schreef:Of een beetje meer doordacht; Ik rijdt graag op mijn prins/vriend/.....! Of: "Ik heb schimmel tussen mijn benen".. haahaa..
tanee_blaze schreef:Ik heb een shirt met de tekst''geen gelul, trek hem in de krul''Ze hadden ook ''niet vragen, maar zagen'' Ik lig dubbel