Momenteel 1 aangezien ik na 4 jaar volgende week weer ga beginnen met paardrijden. Ik heb 1 Navy blauwe van Red Horse nu. Niet duur en hij zit heel fijn.
Ik heb er drie, 1 vrij oude die ik al 5 jaar heb, een heerlijke 'fleece' rijbroek waarvan ik baal dat hij er maar in één kleur is en een tweedehands spijker met zitvlak omdat ik dat een keertje wilde proberen zonder €50+ voor niets uit te geven .
Queen123
Geplaatst: 31-03-16 11:44
Voor mij verschilt het erg hoe vaak ik een rijbroek draag. Gemiddeld zo'n 2 tot 4 keer per week.
Ik heb in totaal 6 rijbroeken, waarvan 1 witte (EasyRider), 3 zwarte (BR en 2 Eurostar), een blauwe (Eurostar) en een groene (Eurostar ). Ik vind het allemaal fijne broeken, maar ik heb afgelopen winter vooral de BR broek gedragen, aangezien deze een fleece stof aan de binnenkant heeft.
jester_lover
Geplaatst: 31-03-16 15:46
Ik heb er 3, één wedstrijdrijbroek en twee gewone rijbroeken.
Sunriseee
Geplaatst: 01-04-16 08:28
jester_lover schreef:
Ik heb er 3, één wedstrijdrijbroek en twee gewone rijbroeken.
Same here!
bunnypro12
Geplaatst: 02-04-16 11:22
ik had er 10 maar nu negen ben er met een in de modder gevallen en ik kreeg hem niet meer schoon
Dankzij mijn verjaardag heb ik er nu 7 3 gewone, 2 wedstrijdbroeken en 2 zomerrijbroeken
xxpaaardje
Geplaatst: 12-08-16 11:53
ik heb der nu een stuk of iets van
13 denk ik waar van 3 wedstrijd broeken de rest is trainings broeken
maar daar zitten der 2 tussen die niet echt fijn zitten want een lijkt dat der telkens iets prikt alleen kan niets vinden en bij die anderen gaat me gulp telkens open ok niet echt fijn
maar ik ben op zoek naar nieuwe rij broek
ik rij elke dag bijna want heb een eigen paard
en rij dus intersief weet iemand een goede rijdbroek van goeden kwaliteit die niet naar 2 of 3 wasjes of 2/4 keer rijden al slecht word
ik doe namelijk dressuur springen en cross met mijn paard dus moet echt wel een goeden rijbroek hebben
Ben sinds een paar maanden pas weer begonnen met rijden na enkele jaren niks, dus heb er nu maar 4. -Witte wedstrijdbroek -Bruine allweather -Zwarte winterbroek -Zwarte allweather
Ik heb een donkerblauwe rijbroek en een donkerblauwe rijbroek die in de zongroen lijkt. Ik draag ze in de vakantie en in het weekend elke dag en door de week alleen savonds.
xbenteeeee
Geplaatst: 21-08-16 11:04
Ik heb er nu ongeveer 5 maar ik draag ze niet allemaal hoor zommige zitten helemaal niet lekker dus je kan beter zorgen dat je 2/3 lekker zittende hebt dan heel veel die je eigenlijk niet draagt
Nog steeds een. Zolang de wasmachine wasjes kan draaien van 20 minuten, ben ik ook nog niet van plan om een tweede te kopen
ElsieC
Geplaatst: 16-09-16 11:55
Ah yes, blijkbaar heeft niet iedereen 10 rijbroeken hangen. Ik had er zelf maar 1 maar nu ik 2 maanden een paard ga huren en dus ook bijna dagelijks ga rijden heb ik er nog 2 bijgekocht. - zwart - zwart met grijze details - beige me bruin