En als je ze direct in de winkel zou hebben gekocht, dan pas je toch ook meerdere maten/soorten aan. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En als je ze direct in de winkel zou hebben gekocht, dan pas je toch ook meerdere maten/soorten aan. Texas02 schreef:Vind ik op zich best raar om te doen omdat ik 2 maten besteld heb en dus sowieso één terug moet doen. Maar misschien doe ik dat toch wel, het is wel makkelijkerEerst maar hopen dat ze vandaag klaar staan, anders wordt het morgen pas
Maar met broeken vind ik dat soms ook hoor, zit zo veel verschil in! Gewone broeken, maar ook rijbroeken. Een vriendin van me zweert bij die van Kramer, ik heb ze een keer gepast en vind ze prachtig maar niet fijn. En de maat komt totaal niet overeen met mijn normale broekmaat. Ik heb altijd die van Divoza, die passen perfect en zitten heerlijk.
Alleen helaas geen mail gekregen dat ze er zijn, terwijl ze op voorraad staan in de winkel. Hopelijk morgen dan.
Coentjuh schreef:Deze zijn het! https://www.scapino.nl/mountain-peak-da ... 8190000390
Vallen precies op maat vind ik!
prugelpiet schreef:Vergeet niet dat eigenlijk geen enkele schoen tegen mest en urine kan. Dat vreet gewoon je schoen op, maakt niet uit welke je koopt.

Dat vond ik wel een heel slecht excuus bij zulke schoenen die verkocht worden als stallaarzen. Vooral als ze netjes schoongemaakt en onderhouden worden.
Ik twijfel nog steeds over het hslster Coin in paars, ik vind hem zo gaaf! Maar als ik kijk hoeveel halsters ik al heb zou het eigenlijk niet mogen
En op zich blijven de nette halters mooi schoon bij mij, maar lukt dat bij deze ook met zo veel licht bont?

Super blij mee, wat een verschil toch weer nu ik deze aan deed na die oude van EJ weer een paar dagen te hebben gedragen..
Maar wat een grote doos zeg, er hadden volgens mij wel 10 paar in gepast
Veel plezier in Irschenberg! Daar komen we ook langs
Als je zo'n halster wilt, ze zijn heel zacht en mooi
Ik heb hem al in Saffier
Ze hebben zoveel meer mooie kleurtjes!
Zijn idd fijne halsters, heb er vorig jaar een net wat ander model van gehaald.
Maar dat wordt echt te gek
Ik ben nu eigenlijk stiekem ook al benieuwd naar de herfstcollectie.. Texas02 schreef:Je wordt er wel hebberig van moet ik zeggen. Ik wil dat halster nog wel in paars, rood en donkerblauwMaar dat wordt echt te gek
Ik ben nu eigenlijk stiekem ook al benieuwd naar de herfstcollectie..
Daar vind ik afwisselen met kleuren ook leuk, net als bij dekjes. Maar op stal zijn er genoeg mensen die het wel zien, en als ik met hem ga wandelen natuurlijk sowieso ook
De mooie halsters krijgt hij niet om in het land of in de paddock hoor, daar heeft hij andere voor