Een van Cavallo, een van Harry's Horse, 2x Mountain Horse, 1 van Horze en een van Mondoni. Oh ja en mijn eerste rijbroek van Welkoop maar die gebruik ik niet.
Ik ben momenteel fan van jeans rijbroeken! Eentje van HH gescoord voor 25 eu.
_Susan94
Geplaatst: 24-02-16 22:46
Ik heb 1 passende! Een simpele zwarte, toen ik een half jaar geleden weer begon met paardrijden. Ik rijd dan ook maar 1x per week op de manege. Daarnaast heb ik nog 2 oude rijbroeken, maar dat is een gevalletje wel heel veel afvallen wil dat weer passen
Zou misschien ooit nog een witte willen voor wedstrijden, maar ja dat is ook weer zo prijzig..
Ik durf ze op het moment niet eens te tellen maar het zijn 2 grote stapels. Heb winterrijbroeken (ribbroeken of gevoerde softshell) en zomerbroeken. Wil liever niet weten hoeveel ik er heb,te confronterend.
Haha, ik heb er genoeg. M'n 3 favoriete draag ik eigenlijk alleen maar... Verder heb ik dan nog 2 witte liggen en een aantal die ik nooit gebruik en niet eens weet of ze nog wel passen..
Ik heb 1. een blauwe mondoni 2. een groene valencio 3. een beige van montar 4. een beige van eurostar 5. een zwarte van mondoni 6. een wedstrijdbroek (wit) van valencio 7. een roze mondoni en nog een beige, merk weet ik niet meer, en ook nog een zwart/grijze broek met rode stiksel
de zwarte en blauwe draag ik het meest
santens
Geplaatst: 08-03-16 19:44
Ik heb eigenlijk maar 2 rijbroeken die ik afwissel.. Een grijze en een blauwe. Als ik zo naar al die reacties kijk val ik een beetje uit de toon geloof ik
Ik heb ondertussen een 7tal rijbroeken, wel verschillende kleurtjes. Men jeans broek is enige tijd terug stuk gegaan, die zou ik eigenlijk graag nog willen vervangen.
Ik heb er 5, maar 1 daarvan is iets te klein en oud dus die kan eigenlijk wel weggegooid worden. Een is beetje beige, een zwarte, een donker blauwe en een rode. Ik vind de rode het mooist haha
Ik heb er geen een! Rijd Western dus altijd gewoon mijn dagelijkse spijkerbroeken aan, wel natuurlijk eerst in de was voordat ik ze na de paarden weer aan doe. Meestal doe ik 2 dagen een nieuwe spijkerbroek aan en dan nog 2/3 dagen naar de paarden, in de was en het hele riedeltje overnieuw.
Diannev
Geplaatst: 20-03-16 00:37
1 zwarte 2 donkerblauwe. Zelfde model maar de ene is net te klein maar met nood kan het er makkelijk mee door 1 witte voor wedstrijden