De shirtjes zijn wel lichter grijs dan de rand, maar het zal vast niet misstaan. Grijs kan eigenlijk bijna altijd wel. Dus blij mee!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De shirtjes zijn wel lichter grijs dan de rand, maar het zal vast niet misstaan. Grijs kan eigenlijk bijna altijd wel. Dus blij mee!

Mijn mama is niet blij daarentegen.
Ik heb er twee van, roze (Lipstick) en paars
Die andere heb ik niet, heb hem wel gezien in de winkel. Jade is een hele mooie kleur, ik heb het Glitter Explosion halster in die kleur
Ik twijfelde nog wel over de andere Glitter Explosion in Jade, met dat bontje. Maar ik weet niet hoe veel ruimte er dan voor het zadel is met zo'n bontje. En onder mijn bareback pad heb ik al een bontje, dus dat zou dan bont op bont zijn en dat lijkt me ook niet fijn. En hij moet er wel onder, omdat het bontje niet onder het dekje door gaat bij het dekje.
Mijn eerste dekje was de mahonie basic deluxe en dat vond ik amper opvallen op hem.
Dan moet je echt al opletten dat kussens erin vallen en volgens mij moet je een hele kleine inchmaat hebben dan.
Dat dekje met bontje in de kleur Jade is nog wel steeds in de aanbieding.. Maar ja, zo zonde als blijkt dat hij niet past en eigenlijk heb ik ook wel genoeg
Dus ik ben benieuwd naar hun antwoord. Maar als ze iedere keer zo snel stuk gaan, moet ik toch maar eens die van Mountain Peak proberen die hier eerder aangeraden werden. Alleen ik hoop dat het nu wel onder garantie valt.
muppetmayo schreef:Texas02 je kunt ze ook vanavond online bestellen, ze hebben vanavond op alles 20% korting online bij Scapino.
Want dat verschilt bij mij echt per schoen, die van Kramer heb ik in 37, maar ik heb vaak 38 en soms ook 39.. Misschien bestel ik dan wel op de gok
In ieder geval bedankt voor de tip, ik ga zo even kijken!
Op stal passen is ook niet het allerbeste idee, straks worden ze vies..
Ik hoop dat ik ze morgen mag ophalen, ze liggen wel allebei op voorraad in de winkel.
Eerst maar hopen dat ze vandaag klaar staan, anders wordt het morgen pas