Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MariskadeJ schreef:Heeft iemand hier allicht ervaring met het oprekken van de voet? Als dat überhaupt kan..
Ik heb prachtige Petrie Olympics, zijn met hun 7 jaar oud nog altijd zo goed als nieuw. Helaas door zwangerschappen zijn mijn voeten een half maatje gegroeid, en zitten ze wonderlijk genoeg prima, alleen qua voet gewoon echt te krap. En ik kan doen wat ik wil, heb enkele maanden afgewacht, want wie weet( maar die voeten worden niet meer kleiner..
Ik lees eigenlijk alleen maar ervaring van het oprekken van de kuit. Het gaat me aan mijn hart om ze weg te doenDus alle tips zijn welkom!
MO_horse schreef:MariskadeJ schreef:Heeft iemand hier allicht ervaring met het oprekken van de voet? Als dat überhaupt kan..
Ik heb prachtige Petrie Olympics, zijn met hun 7 jaar oud nog altijd zo goed als nieuw. Helaas door zwangerschappen zijn mijn voeten een half maatje gegroeid, en zitten ze wonderlijk genoeg prima, alleen qua voet gewoon echt te krap. En ik kan doen wat ik wil, heb enkele maanden afgewacht, want wie weet( maar die voeten worden niet meer kleiner..
Ik lees eigenlijk alleen maar ervaring van het oprekken van de kuit. Het gaat me aan mijn hart om ze weg te doenDus alle tips zijn welkom!
Welke voetmaat heb je? Ik zoek maat 8, heb 8,5.
ambre schreef:poes schreef:Water kan niet zoveel kwaad. Maar echt oprekken zal dat niet doen.
Het leer wordt zacht en gaat zich naar de voet vormen. En rekt dan wel degelijk op. Ik heb al menig hard geworden laars daarmee weer draagbaar gemaakt.
xIrlijn schreef:Wauw, heel chique asjemenou! Welke kleur is het uiteindelijk?
Bij mij werd de knee support afgeraden, omdat je het bij goed aangemeten laarzen niet nodig zou hebben. Maar ik kan me voorstellen dat het toch wel heel lekker is.