Het is mijn eigen ontwerp. Een plaatje van internet een beetje nagetekend en aangepast. Het lettertype is van Coca Cola. Met een speciale stift/verf kan je het op je kleding strijken. Ik heb er nog een aantal met teksten die ik zelf gemaakt heb, maar dat is niet van de paarden;)
Pikkepor
Geplaatst: 02-09-12 09:02
roombolletje schreef:
Iemand een leuk tekstje voor mij? Mijn Pony heet Bliksem xd Hij is niet bepaald heel erg snel maar hij kan wel heel snel... : )
Wij gaan als de Bliksem
Of wat je in je onderschrift hebt staan: Verkikkerd op mijn Blikkie
F_Orumster
Geplaatst: 02-09-12 09:10
Als je last hebt van bumperklevers en of afsnijders in de bak; If you can read this, you're far too close.
dravergekkie
Geplaatst: 02-09-12 17:24
F_Orumster schreef:
Als je last hebt van bumperklevers en of afsnijders in de bak; If you can read this, you're far too close.
Daar heb ik een shirt van de tekst is bij mij iets anders, inplaats van far too close ; too damn close.
NorwayFjord
Geplaatst: 03-09-12 12:56
Haha naar aanleiding van dit topic had ik een trui gemaakt voor mijn vorige verzorgpaard, we botsten nog weleens bijna tegen anderen aan Maar op de fiets is hij ook erg leuk
Een genie is een op hol geslagen paard dat de wedstijd wint. (- by Jean Cocteau)
Het paard is het belangrijkste deel van de ruiter. (-by Jean Giraudoux)
RamonaTahoex
Geplaatst: 05-09-12 14:33
Ik weet niet of ie al voorbij is gekomen want heb niet alle 74 pagina's gelezen... maar ik ga binnenkort een trui of tshirt dat weet ik nog niet laten bedrukken met de volgende tekst...
Their beauty captures every eye, a gift from god for all mankind, they lend us wings so we may fly, to ride a horse is to ride the sky.
En dan rechtsonder de initialen van mijn paard namelijk: TB (Tahoe Boko)
Heb even alle pagina's zo'n beetje bijgelezen in 1 dag. Supergaaf topic, heb al wat leuke 'bonte' uitspraken opgeslagen in een word bestandje. Zoek nu nog een aantal wat persoonlijkere.
Ik rij op een tinker ruin, 8 jaar zijn naam is Wings. 'Wings' wil ik er graag in verwerkt hebben, veel mensen zien 'm aan voor merrie (vraag me niet waarom) en het is letterlijk een held op sokken, en eten doet hij heeeuull graag.
Die is leuk dankje, ook zou ik graag nog een engels mooi zinnetje hebben waarin 'Wings' een beetje een dubbele betekenis heeft. Als jullie snappen wat ik bedoel. (Dus in de zin van zijn naam, en in de zin van wings/vleugels/vliegen)